Współpraca -merg.pl

Hej hej:) Dzisiaj tylko tak na szybciutko o współpracy jaką nawiązałam i zmykam się uczyć. Jest to sklep z butami,w którym są naprawdę świetne buty w przystępnych cenach.Od dzisiaj z boku bloga znajduje się banner,po kliknięciu zostaniecie przeniesieni na stronę sklepu.

Wybrałam kilka modeli butów które podoba mi się z sklepu www.merg.pl

 LINK


W najbliższym czasie prawdopodobnie zaopatrzę się w jakieś buty z tego sklepu,na które padnie wybór zobaczymy :> Ogólnie chciałabym wszystkie bo jest naprawdę wiele świetnych butów tam ,no ale zobaczymy :D A tak poza tym to przyszła mi dzisiaj paczka z biżuterią,jutro postaram się ją pokazać.Zmykam się pouczyć,pa ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. PaulinaSz says:

    Świetne ostatnie!

  2. pierwsze lity są cudowne :3

  3. ewa phix says:

    Gratuluję współpracy:) Faktycznie buciki mają swietne:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)