Zakupy

Heeej:) Dzisiaj tak jak pisałam byłam we Wro na zakupach.Obeszłam chyba wszystkie sklepy w poszukiwaniu płaszcza i praktycznie żaden mi się nie podobał poza tym co kiedyś mierzyłam.Już miałam go kupić kiedy znalazłam równie fajny,przede wszystkim o wiele cieplejszy płaszczyk.Co prawda tamten był fajniejszy ale był cieniutki(a mi jest wiecznie zimno) ,więc postanowiłam kupić ten cieplejszy i w dodatku ten co kupiłam miał kaptur a tamten nie a kupiłam go w sklepie New Yorker :)Postaram się go pokazać szybko,może nawet jutro ;> ,bo dzisiaj jak wróciłam nie chciało już mi się  iść na zdjęcia.

Poza tym zupełnie nieplanowanie kupiłam sobie spodnie i cieplutkie skarpetki-wzorki mi się bardzo na nich spodobały.Co prawda na początku nie byłam przekonana do najmodniejszego koloru tej jesieni czyli burgundowego ,jednak kiedy zobaczyłam te spodnie przełamałam się i mi się spodobał :D

 Skarpetki są mega cieplusie + mają świetne wzorki ;D


skarpetki i spodnie-Bershka

Możliwe że jutro uda mi się wyskoczyć na jakieś zdjęcia to pokażę Wam płaszczyk ,jeszcze muszę dokupić jakieś rękawiczki ,bo czapkę już mam.Idę się kąpać,do jutra!:*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Łaa, urocze skarpetki ! :D
    I zarąbisty kolor spodni ♥

  2. świetne rzeczy sobie kupiłaś!
    ja też dzisiaj na zakupach byłam .;D

  3. Bardzo mi się podobają te spodnie. *-*
    Obserwujemy?
    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

  4. Jakie słodkie skarpetunie ♥♥♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)