Zdjęcia

Siemka!:) Padam ze zmęczenia.Poszłyśmy spać z dziewczynami ok.3 w nocy,ale było bardzo fajnie!Nagadałyśmy się,buzie nam się nie zamykały,a tematów nie brakowało i ogóle było świetnie.Jak dziewczyny dzisiaj pojechały poszłam spać i obudziłam się ok.14 ;o Potem wyszłam na spacer,a teraz siedzę ,piję kawę i chyba będę oglądać jakiś film :)

Zdjęcia pokażę Wam te ze środy dzisiaj,co prawda z wczoraj też jakieś mam ,bo byłam z dziewczynami na spacerze,ale jeszcze nie zgrałam :D Dzisiaj pierwsza część bo trochę ich jest :)







Sweterka jeszcze chyba nie pokazywałam na blogu,kupiłam go jakiś czas temu i baardzo go lubię.Muszę się zaopatrzyć w jakieś ciekawe sweterki,dlatego zaraz poszukam czegoś na allegro albo w sklepach internetowych,może będzie coś ciekawego ;> Uciekam,do jutra ;*

Categories: ,

18 Responses so far.

  1. Gab Gie says:

    jaka ty śliczna :**
    fajny zestaw :D

    obserwujemy?

  2. Krushyna says:

    piekny żakiecikowy krój i wzór kwaitowy, bardzo mi sie podoba!

  3. Gab Gie says:

    w takim razie ja też już obserwuję ;)

  4. werii says:

    podoba mi się. :)

  5. Grossier says:

    naprawdę dobry blog! ;)
    fajna notka i zdjęcia ;D
    na pewno będę zaglądać częściej ;)
    obserwujemy? ;)
    http://brokennstringss.blogspot.com

  6. Śliczne buty, podobają mi się ^^

  7. Syll says:


    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

  8. M. says:

    dziękuję i również obserwuję !:)

  9. Majka says:

    Podoba mi się;))! Obserwujemy?

  10. Dominika says:

    Super blog.
    Masz śliczne włosy.
    Dziękuje za odwiedziny :*
    Ja również obserwuje i zapraszam częściej.
    Pozdrawiam.

  11. beautiful outfit!!love pics!!i'm new follower your beautiful blog!!kiss!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

  12. Dorothy says:

    Thank you very much!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)