Basen/mobile mix

Hej :) Dzisiejszy dzień również był udany.Do południa leżałam w łóżku i czytałam,a po południu pojechałam na basen.Nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na basenie,dlatego stwierdziłam że teraz kiedy mam wolne mogę pojechać.

Nie mam żadnych nowych zdjęć dlatego dodaję jakieś z folderu "na bloga " ;) Dawno nie było zdjęć z telefonu dlatego dzisiaj je zamieszczam(są jeszcze z wakacji ).Niedługo postaram się zrobić posta ze zdjęciami aktualnymi z telefonu :)









Kończę bo oglądam "Rodzinkę.pl" .Miłego weekendu ;*

Categories: ,

6 Responses so far.

  1. Gab Gie says:

    co fajnego czytałaś? ;>
    świetne, letnie zdjęcia :D

  2. aż zachciało mi się wakacji! :D

  3. Zostałaś nominowana u mnie na blogu :)

  4. Allex says:

    Ciekawy mix zdjęć.. najładniejsze jest to zdjęcie nieba ^_^
    Dziękuję za komentarz. notka z recenzją już jest. ♥

  5. olson. says:

    fajne :D ja dawno nie byłam na basenie

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)