Biżuteria

Hej hej :) Nie wierzę że dzisiaj mam już 16 lat,jeszcze tylko 2 lata i będę pełnoletnia ;o Dzisiaj dzień szybko mi minął.W poniedziałek/wtorek będę miała dla Was outfit bo dostałam zakolanówki i już mam 1500 pomysłów jak je połączyć :D Poza tym postaram się pokazać niedługo moje nowe snikersy ,które dzisiaj dostałam.Już od jakiegoś czasu chciałam kupić 2 parę,bo uwielbiam te buty :)

Teraz tak jak obiecałam pokazuję biżuterię ,którą kupiłam ostatnio na allegro.








Zakolanówki to prezent ,ale wiem że są z Primarka,w najbliższym czasie kupię jeszcze czarne .




Jutro nie wiem czy będzie notka,bo przyjeżdżają do mnie znajomi i nie wiem czy będę miała czas .
A teraz zmykam poczytać o moim nowym obiektywie,który prawdopodobnie niedługo trafi w moje recę,jeszcze brakuje mi bardzo malutko żeby go kupić xd Pa pa :*

Categories:

6 Responses so far.

  1. Gab Gie says:

    wszystkie najlepszego kochana! :**

  2. PaulinaSz says:

    Bardzo fajne zakolanówki!

  3. Agata S. says:

    Świetne zakolanówki ! Na prawdę bardzo mi się podobają !

  4. DWELM says:

    mnie też przeraża fakt, że za dwa lata będę się bawić na swojej 8-nastce. wszystkiego najlepszego i świetne zakolanówki. :)

  5. Wszystkiego najlepszego :)
    Mam takie same zakolanówki tylko, że czarne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

  6. ewa phix says:

    Świetna biżuteria i zakolanówki cudo:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)