Buty

Hej :) Ostatnio się nie odzywałam bo moje plany zupełnie się zmieniły z dnia na dzień. W środę wieczorem dowiedziałam się że w czwartek jadę do Wrocławia na osiemnastkę.Pojechałam od razu po szkole,a wróciłam późno w nocy,że w sumie spałam kilka godzin.W piątek byłam ledwo żywa w szkole,ale potem mi przeszło .Poszłam z koleżanką na pizze,a potem pochodzić po sklepach w poszukiwaniu prezentów +ja chciałam kupić jakieś ciepłe kozaki. Kupiłam cieplutkie w środku i na koturnie-bardzo mi się one podobają.Pokaże je niedługo :) Kupiłam również prezenty: na urodziny koleżanki i wigilię klasową.

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia równo z przed tygodnia.Pokazuję również buty ,które kupiłam kilka miesięcy temu,wtedy co tamte szare eskimoski.Kupione na allegro.













Wczoraj miałam pisać,ale wróciłam do domu z Milicza ok.17,posiedziałam trochę a po 19 się położyłam...ii zasnęłam.Ha ha:D Obudziłam się dopiero dzisiaj,no ale przynajmniej jestem wyspana.Lecę ,narka ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Gab Gie says:

    świetny zestaw! :D

  2. Dominika says:

    śliczna buty !
    Zapraszam :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)