Fotos

Heeej:) Postanowiłam że napiszę dzisiaj bo jutro notki nie będzie,ponieważ po szkole jedziemy z koleżankami do Krotoszyna na jakieś zakupy,a potem zostaje na noc u Marty.Ten tydzień był mega luźny.Dzisiaj np. miałam tylko 3 lekcje,jutro 4 lekcje ,apel i jedziemy.Lubię takie tygodnie.Dzisiaj po szkole byłam na zakupach,ale kupiłam tylko kilka kosmetycznych rzeczy,które pokażę w sobotę.No i jutro przyjdzie mi nowy obiektyw!!!!<3 A mnie nie będzie i dopiero w sobotę będą mogła go zobaczyć :<

Dla Was jakieś zdjęcia kota i Figi +jakieś jak jeszcze było dużo śniegu  :)








Kończę bo zaczyna się "Pierwsza miłość" :) Do soboty :*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Dominika says:

    słodki kotek!
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam


    Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebboku oraz udostepniania;
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog
    Dziękuje :)

  2. werii says:

    ładne zdj. ;p

  3. Agathka says:

    ajj też bym chciała obiektyw :) ale ty śliczna :)

    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

  4. PaulinaSz says:

    Twója suczka Figa, a ja mam pieska FIgo :)

  5. ewa phix says:

    Piękne zdjęcia:) I zwierzaczki, kocham te pieski:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)