I po Świętach/kurtka

Witam:) No i już prawie po Świętach,strasznie szybko zleciały. Dzisiaj głównie odpoczywałam,dlatego nie mam żadnych nowych zdjęć.Tak jak obiecałam dodaję zdjęcia w kurtce ,którą kupiłam w piątek.Jestem ona ze sklepu Vila .Już od dawna chciałam taką kupić,no ale najpierw postanowiłam że kupię płaszcz.No ale teraz już mam i to i to :)











Jutro mam zamiar wziąć się zrobienie prezentacji z fizyki,ale zobaczymy co z tego wyjdzie :D Narka :*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Dominika says:

    włosy <3
    Pozdrawiam i Zapraszam

    proszę polub moją stronę na Facebooku lub /udostępnij.
    Będę wdzięczna :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  2. fajna ta kurtka : >

  3. Bardzo ładny płaszczyk ; )! Taki skromny, uniwersalny ; )
    Pozdrawiam i zapraszam na http://you-would-be-better.blogspot.com.
    Juliet.

  4. ewa phix says:

    bardzo ładna kurteczka, na pewno cieplutka:D a to najważniejsze:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)