Jak zrobić loki bez niszczenia włosów?

Witam!:) Dzisiaj post inny niż zazwyczaj,ale kilka osób poprosiło mnie żebym opisała jak zrobić loki z poprzedniego postu.

1.Myjemy włosy

2.Suszymy tylko czubek włosów,dołu nie.



3.Rozczesujemy

4.Dzielimy włosy na dwie części

5.Następnie dzielimy ponownie na dwie części tak:



6.Owijamy według własnej osi



7.Spinamy z drugą stroną,dolne włosy tak samo





8.Co jakiś czas poprawiamy,owijając ponownie.

9.Czekamy aż wyschną całkowicie ,rozpuszczamy i gotowe!





Jeżeli Wasze włosy(tak jak moje) są mniej podatne to nakładamy piankę na rękę ,rozcieramy na ręce i zawijając według własnej osi wcieramy we włosy.

Życzę Wam szczęśliwego nowego roku :* Ja teraz zmykam się szykować bo sylwestra spędzam ze znajomymi .Jutro pojawi się mój sylwestrowy outfit :) Pa :*

Categories:

15 Responses so far.

  1. No, no, ślicznie! Świetny sposób. ;D

  2. Dominika says:

    Ślicznie :) Szczęśliwego Nowego Roku

  3. pomysłowe :) Na pewno sie przyda :P
    Udanego sylwestra zyczę

  4. olson. says:

    ślicznie Ci to wyszlo na pewno zrobie coś takiego :D

  5. pięknie wyszły ci te loki. *.*
    tobie również szczęśliwego Nowego Roku :)

  6. Natalie says:

    Super blog. Ja osobiście wole lokówką ;pp
    Pozdrawiam
    http://photosbynatalia.blogspot.com/

  7. Przepiękne loki, muszę spróbować takie zrobić. :P

  8. Aż mam ochotę na takie loki, ale nie wiem czy moje włosy nie są zbyt krótkie.

    Życzę Tobie udanego sylwestra i szampańskiej zabawy !!! A ponadto jeszcze więcej inspiracji i czasu, by je odkrywać :)

  9. PaulinaSz says:

    Ładnie ci w takiej fryzurce!

  10. Ślicznie wyglądasz!
    Fajny sposób.
    Szczęśliwego nowego roku !

  11. Ale super ci wyszło ;3 muszę spróbować ! ^_^

  12. Lusia says:

    śliczne wyszły *.*

  13. Tobie to pięknie wychodzi :) na moich włosach po rozpuszczeniu zostaje sieczka :D

  14. Zuza says:

    jakie śliczne ;O

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)