Loki/naszyjnik

Hejj:) Przed chwilą zrobiłam sobie paznokcie,które pokażę albo wieczorem albo jutro,bo jeszcze nie zgrałam.Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie loki zrobiłam wczoraj bez niszczenia włosów(bez użycia lokówki i wszystkich innych rzeczy niszczących włosy).Jest to naturalny sposób,który w ogóle nie niszczy włosów,nie wyszło do końca tak jak powinno bo robiłam pierwszy raz,ale w poniedziałek zrobię jeszcze raz i postaram się pokazać :)



Jakieś moje wczorajsze :




Na koniec jeszcze jeden z moich gwiazdkowych prezentów :


Do jutra ;*

Categories: ,

41 Responses so far.

  1. Marcelina says:

    Bardzo ładny naszyjnik!.
    Cieszę się że spodobał Ci się mój blog, dziękuję :).

  2. Super naszyjnik :)
    Masz bardzo ładne włosy.

  3. Asia says:

    śliczne zdjęcia i naszyjnik ;) obserwuję:D

  4. Kladii says:

    Ale ładna jesteś *.*
    Śliczny naszyjnik ;)

  5. ale jestes sliczna, i masz bardzo ładne włosy ! :)

  6. Ja też obserwuję. Super blog, podoba mi się.
    Jesteś bardzo ładna :) Pozdrawiam ;D

  7. Monika. says:

    Fajnie :*
    U mnie nowy post ;)
    + obserwuj :))

  8. Aldonka says:

    masz śliczny kolor włosów :)

  9. rosaelle says:

    Również obserwuję i zapraszam częściej :)

  10. Agata says:

    czwarte zdjęcie od końca śliczne; ))

  11. Estrella says:

    Ale masz fajne loczki! Jak je zrobiłaś? Może jakiś mały tutorial na jutrzejszą imprezę? :)

  12. Dorothy says:

    Postaram się :)

  13. Bulion says:

    Ale ty ładna jesteś :O

  14. Estrella says:

    Okej, dziękuję bardzo! :* A tak na szybko gdybyś miała powiedzieć to jak je zrobiłaś? :D:P

  15. Avis says:

    śliczne oczy ! ♥
    też dołączam do obserwatorów ;)
    napisz jak zrobiłaś loczki ;>

  16. N. says:

    Hej fajny blog , dodaje do obserwowanych i licze na rewanzyk ;)

  17. Estrella says:

    :o Stosuje identycznie, niestety mi nie wychodzą tak delikatnie jak Tobie. ;< Ale z góry dziękuję za wytłumaczenie. :)) Pozdrawiam!

  18. świetna sówka, a i ja obserwuję;D

  19. Dominika says:

    świetna ta sowa ! ja mam podobne kolczyki ;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  20. A ja nigdy nie robiłam sobie loków, ani fal ;D

  21. Piękne zdjęcia ! naszyjnik śliczny ;D

  22. Śliczne włosy- jestem tylko ciekawa jak je zrobiłaś ;3 :D

  23. świetne loki! *.*
    dzięki, ja też już obserwuję. ^^

  24. świetny jest ten naszyjnik ;D
    pozdrawiam. :)

  25. ładne zdjęcia;)
    pozytywne! ♥

  26. Katy says:

    jestes przesliczna, cudowne wlosy ! :)
    obserwuję Cię.

  27. fajnie:) super zdjęcia :>
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

  28. suzzue says:

    Jesteś przepiękna cudowne włosy i świetny naszyjnik <3


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

  29. Również obserwuję :)

  30. tama † says:

    ale masz świetne włosy :)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;)

  31. jadwigaa says:

    masz piękny kolor włosów , dodaje też ;)

  32. świetne zdjęcia *0*
    mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ;) ?
    świetny blog + obserwuję :)

  33. śliczne zdjęcia.♥

  34. ale jesteś ładna :))

  35. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach ^.^
    cudowny naszyjnik.
    Jak Jeszcze miałam prostrate włosy to robiłam loki lokówką, kręciłam na papiloty, drewniane wałki, albo robiłam je na na folii aluminiowej i prostownicy: łatwe, proste, szybkie I nie niszczy włosów. ^.^
    Dziękuje za obserwacje i również zaobserwuje, jak tylko dorwe się do jakiegoś komputera. ;)

  36. Marta says:

    ładne zdjęcia i naszyjnik^^

  37. Ale jesteś śliczna <33
    Super loki :)

  38. Zostałaś przeze mnie nominowana do zabawy ; ) 10 pytań na http://you-would-be-better.blogspot.com. Pozdrawiam!
    Juliet.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)