Nowy obiektyw

Hej :) Tak jak pisałam wczoraj byłam z koleżankami na zakupach ,kupiłam kurtkę taką jaką już od dłuższego czasu chciałam (pokażę w tygodniu) i kilka rzeczy w Rossmannie,które nie wiem kiedy pokaże bo zostawiłam je u Marty w domu xd Miałam pokazać jeszcze moje kosmetyczne zakupy z czwartku ,ale postanowiłam że pokażę wszystko razem jak już odbiorę od Marty moje wczorajsze zakupy.Wyłożyłam je bo robiłyśmy sobie paznokcie,a rano zapomniałam spakować . Ogólnie było super! Pokaże Wam jeszcze jakie desery zamówiłyśmy sobie w kawiarni,bo miałyśmy jeszcze trochę czasu do autobusu :)



Dzisiaj po powrocie do domu od razu dorwałam nowy obiektyw,który wczoraj przyszedł.Jestem z niego mega zadowolona.Zdjęcia jakie zobaczycie na dole są już nim robione.















Teraz mam zamiar zrobić jakieś paznokcie,ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Do jutra!:*

Categories: ,

One Response so far.

  1. ewa phix says:

    Canon już sam w sobie robi piękne zdjęcia, na pewno lepsze od Sony, którego niestety ja wybrałam:D Zazdroszczę obiektywu bo zdjęcia wyglądają naprawdę pięknie!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)