Outfit z zakolanówkami

Hej :) Wczoraj jednak nie było notki,bo wstałam późno,potem musiała się szykować,trochę posprzątać i już musiałam jechać.Było świetnie,do domu wróciłam późno i byłam strasznie zmęczona,że od razu poszłam spać.
Dzisiejsza niedziela była baaardzo leniwa-praktycznie nie wyszłam z łóżka.Obejrzałam przed chwilą świetny horror p.t. "Sinister" ,na prawdę bardzo dobry,także polecam obejrzeć :) Od rana mam dobry humor,bo weszłam na dziennik zobaczyć czy są jakieś nowe oceny ,no i były i to ze sprawdzianu z fizyki(trudny według mnie był),ocena mnie ucieszyła bardzo,bałam się ,że będzie gorzej.

Dzisiaj pokazuję Wam w końcu outfit z zakolanówkami.Zdjęcia już od 2 tygodniu czekają żeby je pokazać,a ja wiecznie zapominam hah xd









bluzka-Bon Prix
sweterek-nie pamiętam,kupiony dawno temu 
zakolanówki-Primark
eskimoski-Forever 18
Pod spodem miałam jeszcze spodenki ^^

A teraz idę się wykąpać i spakować do szkoły.Jeszcze przetrwać tylko 5 dni i wolne <3 Jutro mam 5 lekcji,w piątek Wigilię klasową,także powinno szybko zlecieć.Uciekam,pa ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)