Outfit :)

Hej:) Niedawno wróciłam do domu,bo większość dnia spędziłam u cioci.Jestem strasznie zmęczona,jakbym się położyła to na pewno bym zasnęła,ale mam zamiar obejrzeć jakiś film:)

Tak jak obiecałam wczoraj dzisiaj pokazuję niektóre z moich prezentów,reszta przy okazji :) Głównym prezentem był obiektyw ,który już pokazywałam . Postanowiłam że za jednym razem pokażę Wam i drugą parę zakolanówek(są takie same jak te tylko że czarne) i sweter więc tak się dzisiaj ubrałam.Spódniczkę widzieliście wczoraj,kupiłam ją kilka miesięcy temu ,a dopiero teraz pierwszy raz ją ubrałam i bardzoo polubiłam :)





sweterek-prezent
spódniczka-H&M
zakolanówki-prezent (Primark)
buty-www.deezee.pl


Jutro już pokażę Wam kurtkę,chyba że znowu jakieś inne zdjęcia porobię :) Uciekam wybrać jakiś film,pa :*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Ładnie wyglądasz :D

  2. Anonimowy says:

    Masz świetnego bloga!
    Wpadnę tu jeszcze!
    Przy okazji, Wesołych świąt:)♥

  3. Natt. says:

    ależ masz długie nogi!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)