Prezenty

Siema:) Dzisiejszy dzień spędziłam głównie na pomaganiu mamie w kuchni.Byłam jeszcze u babci jej też pomóc,bo u niej jemy w tym roku kolację. Aktualnie lezę i się obijam,może obejrzę jakiś film ;>

Dzisiaj chciałam Wam pokazać niektóre z prezentów jakie dostałam na urodziny.Zestawy są świetne ,a świeczki cały czas się palą i pięknie pachnie <3

Jeden z ostatnich zachodów :






Bluzka to jeden z moich ostatnich zakupów,zamawiana na allegro(jest z New Look'a)



Jutro postaram się pokazać kurtkę oraz paznokcie jakie wczoraj zrobiłam .A teraz się z Wami żegnam i idę po coś do jedzenia ;> ;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Widzę, że również uwielbiasz świeczki! ; )) Ja jestem ich małym maniakiem ; ) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! ; ))
    http://you-would-be-better.blogspot.com
    Juliet. ; )

  2. Dominika says:

    Ciekawa świeczka! :)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    Proszę polub moją stronę na Facebooku / Udostępnij!-
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)