Urodziny

Siemka :) W sumie mam mało czasu,ale postanowiłam napisać coś o wczorajszym dniu.Przyjechali do mnie znajomi na urodziny i było świetnie.Za dwa tygodnie robimy powtórkę :) Zdjęć jest bardzo dużo ok.200 ,ale tylko te co dodam nadają się do publikacji ha ha ha ha xd  Hitem było "Ona tańczy dla mnie" i potem jak wieczorem pojechali mi to cały czas po głowie chodziło hahahahaha :P


















Hahahhaha uwielbiam te zdjęcia!<3

Aktualnie siedzę i konam ze śmiechu,niektórzy ludzie swoją głupotą potrafią rozśmieszyć:D Zaraz zmykam się spakować i wykąpać.Mam nadzieję,że do jutra :*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)