Wakacje :D

Siema!:) Mamy w końcu weekend,co mnie bardzo cieszy.W tym tygodniu jestem strasznie senna,mam zamiar się dzisiaj dobrze wyspać.Jak wracałam ze szkoły ,zrobiłam lekcje,położyłam się i potrafiłam zasnąć i obudzić się drugiego dnia ^^ Nigdy nie zasypiałam w dzień,także muszę być bardzo zmęczona xd Dzisiejszy sprawdzian z fizyki to jakaś masakra -.- Zresztą nie chce już mi się o tym myśleć,bo sobie popsuje humor.Po szkole wybrałam się ze znajomymi na pizze,natomiast resztę dnia postanowiłam spędzić w łóżeczku,oglądając jakiś film :)

Nawiązując do tematu notki ,znalazłam dzisiaj w folderze "na bloga" zdjęcia z wakacji z Niemczech.Jak wróciłam to dodawałam te znad morza,a o wcześniejszych dniach spędzonych nie nad morzem zapomniałam xd Takie słoneczne zdjęcia ,w te mroźne dni  :)















A teraz zmykam :) Nie wiem czy się jutro odezwę,bo jadę do koleżanki na urodziny,no ale jak się wyrobię to coś napiszę :) Miłego weekendu :*

One Response so far.

  1. ewa phix says:

    Piękne zdjęcia:) idealne na taką pogodę!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)