Zdjęcia/outfit

Hej :) Dzisiaj miałam bardzo udany dzień w szkole,a to dlatego że Pan oddał sprawdziany z chemii i czekała mnie miła niespodzianka ,bo szczerze mówiąc spodziewałam się gorszej oceny haha :D Ja chemii nie lubię,także jest bardzo dobrze :D Kartkówka z polskiego też łatwa była,także ogólnie dzisiaj okey ;) Po szkole głównie się leniłam bo na jutro nie mam żadnej nauki <3

Mam dla Was zdjęcia outfit'u z zakolanówkami,ale jeszcze nie zgrałam,także na razie dla Was zdjęcia z niedzieli i outfit  z tego dnia :)















koszula-New Yorker
sweterek-nn
spodnie -H&M

A teraz kończę bo oglądam film,narka :*

Categories:

6 Responses so far.

  1. ewa phix says:

    Cudowna koszula!!

  2. werii says:

    świetna koszula!

  3. koszula jest boska <3

  4. Hej:) Zauważyłam, że lubisz kolorowe ubrania i zabawę modą, mam kilka rzeczy które mogłyby wpaść Ci w oko. Gdybyś była zainteresowana podaj swojego maila;) Pozdrawiam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)