Zimaa

Witam:) Spędziłam leniwą niedzielę,no może poza krótkim spacerkiem.Jest strasznie zimno jak dla mnie,dlatego po chwili postanowiłam wrócić do domu,no ale jakieś zdjęcia dla Was mam :) Po powrocie zrobiłam sobie herbatkę,wskoczyłam pod koc i obejrzałam film p.t "Dorfman" -ogólnie film mi się podobał.Właśnie siedzę już wykąpana,spakowana do szkoły i mam chwilkę żeby napisać :)

Zbliżenie na kozaki ,które kupiłam w piątek:





Przy okazji pokazuję też tregginsy ,które kupiłam ostatnio na allegro.Kupiłam jeszcze sweterek ,postaram się go pokazać niedługo.Pisałam już jakiś czas temu o tym,a jeszcze nie było okazji żeby dodać tutaj :)







Teraz idę jeszcze powtórzyć na jutro.W tym tygodniu mam trochę mniej nauki,także we wtorek powinnam się odezwać.Pa pa :*

Categories: ,

5 Responses so far.

  1. M. says:

    masz bardzo ładne włosy:)

  2. Gab Gie says:

    świetny zestaw! :D

  3. Dominika says:

    Jeju jaka ty chuda !
    Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam i Zapraszam

  4. ewa phix says:

    Oj tak, pogoda na zdjecia okropna:) Ale Tobie wyszly bardzo ladne:) i fajne buciki:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)