Buty

Hej hej :) Dzisiejszy dzień prawie cały spędziłam w łóżku.Wyczekiwałam kuriera,wyczekiwałam ,po 15 przyjechał i przywiózł cudeńka <3 Na żywo wyglądają jeszcze lepiej,mega mi się podobają ! Poza tym pokazuję jeszcze fluid  jaki kupiłam wczoraj,jak wypróbuję to postaram się coś więcej o nim napisać :)



Jest baardzo dużo śniegu ;<


Z butami były problemy,bo w tygodniu dostałam wiadomość że zostały dwie ostatnie pary i ten rozmiar co zamówiłam jest uszkodzony i została ostatnia para ,ale rozmiar mniejsze.Postanowiłam zaryzykować i je wziąć,na szczęście są dobre <3 Zamawiane na stronie http://www.czasnabuty.pl/ 




Uciekam bo oglądam tv.Narka ;*

Categories:

48 Responses so far.

  1. werii says:

    bardzo ładne buty!

  2. Trioo. says:

    Fajne buciki <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

  3. enya says:

    bardzo podobają mi się te buty. :D

  4. Sitedream says:

    No to widzę, że szczęście Ci dopisuje!:)
    Śliczne buty, zapraszamy do nas :)

  5. Eustazja says:

    Świetne buty !
    Również obserwuję.

  6. dziękuje za komentarz :)
    śliczne buciki <33
    ja również obserwuję ;3

  7. Asia says:

    dziękuję Ci bardzo :)
    buty są świetne :)

  8. Garus says:

    sliczne buty ! OBSERWUJE <3

  9. Ann xx says:

    Bardzo podobają mi się twoje buty . Są genialne *.*

    + Obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

  10. Tinaaa says:

    Boskie buty! :D
    A ja mieszkam w zachodniopomorskim, więc nie ma jak się spotkać. :(

  11. Śliczne te buty *__*

  12. Jakie butki *.* o jacie, zakochałam się ♥

    dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, mam nadzieję, że ci się podoba, ja na twojego zamierzam również wpadać często, obserwacja za obserwację, więc proszę, masz 1 więcej :*

  13. śliczne! ćwieki. *.*

  14. ewa phix says:

    Świetne buciki:) fajnie trafiłaś:) ja to niestety zawsze mam problem bo mam rozmiar 36,5 a wiadomo, że połówki zdarzają się bardzo rzadko;/ i tak mam podzielone, że buty zakryte typu kozaki, trampki, botki itp mam 37 bo troszkę za duże mogą być, a buty letnie, szpilki, koturny to 36 bo te już spadać mi nie mogą :D

  15. A ja dzisiaj nas stoku narciarskim.. ;) / o

  16. aleś ty śliczna na nagłówku *,*

  17. AdaiPaula says:

    AAA <3 Śliczne buty <3
    + nowa notka :) http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html
    + Obserwujemy?:*

  18. Ruda says:

    Świetne buty.
    Wpadniesz do mnie?

  19. Buty są naprawdę genialne ! :)

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    Czy mogłabyś zagłosować na mojego bloga wysyłając sms o treści J00072 na numer 7122 :) - To dla mnie wiele znaczy, a sms kosztuję tylko 1,23 zł . :)
    Dziękuję za każdego sms! To dla mnie ważne, staram się odwdzieczyć tym samym . ♥
    (Przepraszam za spam, ale bardzo sie staram)

  20. Dominika says:

    Ciekawe te buty :)
    Pozdrawiam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  21. Allllle buuuuty OMG! Zakochałam się w Nich <3
    Może poobserwujemy ;)? Ja już to zrobiłam i liczę na rewanż <3
    http://made-in-marta.blogspot.com/

  22. Anna ♥ says:

    próbowałam kiedyś tego podkładu i był całkiem ok :)

  23. Ronny. says:

    Śliczne są! ;*
    Obserwuje .
    http://memoweek.blogspot.com/

  24. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam do siebie http://podarta.blogspot.com , mam nadzieję, ze moj blog rowniez sie spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

  25. Miiikusia says:

    Me gusta twe buty :3
    miiikusia.blogspot.com

  26. Świetny blog +
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    zapraszam na mojego bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

  27. Inna. says:

    Suuper blog i suuper buty :D
    Pozdrawiam. Anotherinna.blogspot.com

  28. Dobrze, że zaryzykowałaś, bytu są cudowne.
    Sama kiedyś poszukiwałam podobnych, jednak bez rezultatu.
    Zgadzam się z Tobą, na ulicach znajduje się mnóstwo śniegu.
    Pozdrawiamy gorąco i obserwujemy! :)

  29. ciekawe buty! :3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    awesome-shadow.blogspot.com

  30. Lo Loo says:

    śliczny nagłówek, a te buty są MEGA !
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Ja również obserwuję.;)

  31. buty genialne ! świetnie w nich wyglądasz ;] obserwuje

    Pozdrawiam !

  32. Dziękuję za miły komentarz i zapraszam do ponownego odwiedzenia mojego bloga :)
    Za zaobserwowanie , odwdzięczam się :)

  33. Naprawdę świetne buty!

  34. Navy says:

    Piękne buty! <3 Ogólnie przeglądam Twoje zdjęcia i tak się zastanawiam... nie myślałaś o karierze modelki? Według mnie byłabyś idealna :3
    Obserwuję i zapraszam do mnie! (:
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

  35. dziękuje za komentarz :*
    czekam a recenzje podkładu, bo wciąż poszukuje ulubionego :)
    a buty są świetne, musze rozejrzeć się za podobnymi na wiosnę.
    wracaj szybko do zdrowia :*

  36. Lady L. says:

    Świetne buty *-*
    Obserwuję.

  37. MaryŚś says:

    Dzięki za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D.

  38. Dorothy says:

    Nieee...może pomyślę za ponad 2 lata jak już będę mieszkała na stałe we Wrocławiu.Na razie najważniejsza jest nauka ;)

  39. Bajeranckie buty i serio mialas duzo szczescia jesli chodzi o rozmar :)

    Równiez dodaje. Pozdrawiam :)

  40. Alice ;* says:

    W takim razie czekam na recenzje podkładu :D
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i również dodaję się do obserwatorów ♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

  41. Ola says:

    jejku jakie cudowne buty :)

    Bardzo proszę o wysłanie sms pod numer 7122 o treści J00397 .. w ten spozób zagłosujesz na mojego bloga, w konkursie na Blog Roku, bardzo byś mi pomogła, z góry dzięki Liczę na cb ! spacer-po-niebiee.blogspot.com
    Przepraszam za tego rodzaju spam, jednakże bardzo mi zależy, mam nadzieję że wyślesz sms :)

  42. JustCleo says:

    buty i spodnie są mega!!<3
    + obserwuję:)

  43. baardzo mi się podobają! ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)