Druga część zdjęć

Witam:) Miałam dzisiaj nie pisać,a jednak się zdecydowałam.Z racji tego że mam ferie mam czas na robienie tego co odkąd poszłam do LO odeszło w niepamięć -czytanie książek.Jak byłam w gimnazjum to miałam jakiś czas na czytanie,a teraz po szkole mam tyle nauki że uczę się do wieczora,a w weekendy jestem tak zmęczona że nie mam siły na czytanie.Gdy wybrałam się w poniedziałek do biblioteki po książki okazało się że jest przez kilka dni zamknięta,byłam strasznie zła.Następnego dnia przyjechała do mnie Marta i przywiozła mi książki,a nic jej nie mówiłam że nie mam co czytać ;o Czyta moje myśli chyba hah xd Dlatego dzisiaj większość dnia spędziłam w łóżku czytając świetną książkę,niedawno ją skończyłam a jutro biorę się za 2 część :)


Dla Was 2 część zdjęć z Darią :







Zapraszam na mój instagram : http://instagram.com/dorothy1234 -tam między innymi zdjęcia książki jaką dzisiaj czytałam :) Pa ;*

Categories: , ,

14 Responses so far.

  1. nofound says:

    A jaka książka? Fajnie by było gdybyś coś o niej powiedziała! :D
    Co do zdjęć to super :)

  2. ja od kiedy nie chodzę do szkoły w ręku książki nie miałam, a dużo kiedyś czytałam

  3. Julia says:

    bardzo ładne zdjęcia :)

  4. jadwigaa says:

    nareszcie nie jest mi zimno jak patrze na twoje zdj ;)

  5. ewa phix says:

    przepiękny sweterek!

  6. EAtB says:

    Śliczny strój :)

  7. wybrałaś fajne miejsce na 'sesję' :)

  8. Wybrałaś fajne miejsce na 'sesję' :)

  9. Śliczne zdjęcia!

  10. Bulion says:

    piękne zdjęcia!

  11. śliczny ten sweterek :) a Ty mi bardzo przypominasz Julkę z Barw Szczęścia. http://pl.wikipedia.org/wiki/Marta_Nieradkiewicz

  12. Dorothy says:

    Hahaha niee ;P A w sumie może trochę jestem,ona ma jaśniejsze włosy xd

  13. znam ten ból. LO się zaczęło, a stosiki książek leżą na regale. ;c
    śliczne zdjęcia! ;D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)