Ferie/sweterek

Heej :) Dalej jestem chora,leże w łóżku i nic nie robię ciekawego.Teraz czeka mnie 2 tygodnie błogiego lenistwa bo od dzisiaj zaczynam oficjalnie ferie .W przyszłym tygodniu śpią u mnie znajomi,już nie mogę się doczekać <3

Dzisiaj pokazuję Wam sweterek,który kupiłam ostatnio na zakupach,a nie było okazji jeszcze go tu pokazać :) Poza tym dużo jakiś moich,to efekt nudy hah xd


 




sweterek-Mohito



 Życzę udanych ferii tym co zaczynają tak jak dzisiaj,a Ci co już kończą to powodzenia w szkole hah xd Pa;*

Categories: ,

40 Responses so far.

  1. śliczny sweterek ♥
    życzę udanych ferii ;P

  2. Navy says:

    Jaka śliczna buzia, uwielbiam na Ciebie patrzeć <3
    Odwiedź mnie, zaobserwuj jeśli Ci się podoba :>
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/
    Btw. zazdroszczę ferii, moje dopiero za dwa tygodnie :(

  3. o nie,a mi ferie się skończyły :(
    ładna jesteś!
    co powiesz na wzajemną obserwację?

  4. Weronika says:

    siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    Wpadłam tu pierwszy raz (tak mi się wydaje) i zamierzam wpadać częściej, bo
    przytulnie tu jest! piszesz świetne posty i oby to się nie zmieniło
    będę wpadać oj będę !!!!
    Pozdrawiam !! :)

    A może zobaczysz jak jest u mnie??? DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)


    ps OBSERWUJĘ!!

  5. Inna says:

    Ja na ferie niestety jeszcze czekam :/
    Świetnie wyglądasz, fajny sweterek :)
    Pozdrawiam

  6. śliczny sweterek! bardzo dużo w Mohito teraz takich fajnych rzeczy. ;)

  7. Zdrowiej i udanych ferii :))

  8. Prześliczny sweter ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga a tymczasem zostawiam ślad i obserwuję ;)

  9. Prześliczny sweter ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, a tymczasem zostawiam obserwację;)

  10. Śliczny sweter;)

    cos-jutrzejszego.blogspot.com

  11. Ale jesteś fotogeniczna!;)

  12. śliczny;) obserwuje;)

  13. Hej! :)

    Bardzo fajny blog i ładna dziewczyna na zdjęciach. :D

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

  14. Ładny sweterek :P Też jestem chora, ale już pomału mi przechodzi :D
    Życzę powrotu do zdrowia :D Śliczne fotki.

  15. Miiikusia says:

    Życzę zdrowia ;^^
    miiikusia.blogspot.com zapraszam ;*

  16. Bulion says:

    jesteś śliczna! <33

  17. Oli rus says:

    śliczna jesteś :)
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne!
    oliwiaa-blog.blogspot.com

  18. Duśka. says:

    Super blog ! Będę wpadać. Zapraszam na mój: http://factorybeauty.blogspot.com/

  19. Hej.Mam pytanie:dlaczego w lipcu byłaś w szpitalu?

  20. Witam, widzę że ty też chora ale ja niestety jeszcze nie zaczynam ferii i zaległości w szkole rosną niesamowicie dlatego już wolałabym tam wrócić. Tobie oczywiście życzę byś wyzdrowiała no i udanych ferii ;))

  21. Ola says:

    sliczna jestes ;)

  22. Lo Loo says:

    Zostałaś nominowana do Liebster Award. Zapraszam po pytania: http://kochajmniebejbs.blogspot.com/

  23. Dominika says:

    Oczy<3
    Pozdrawiam oraz Zapraszam.

    Proszę polub mój Fanpage na Facebooku:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  24. ejndżel says:

    tez zaczynam ferie wiec takze zaczynam blogie lenistwo xp

  25. zdrowia :*
    śliczny sweterek! :)

  26. Ola says:

    Śliczna jesteś i cudny sweterek :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

  27. Andzia ;D says:

    udanych ferii ;D
    również obserwuje ;D

  28. nofound says:

    A moje ferie właśnie dobiegły końca -.- Powiem, że jesteś śliczną dziewczyną :) Uwielbiam kolor trgo sweterka <3

  29. patrycja says:

    jakie ty masz śliczne oczy *__*

  30. Ja już jutro do szkoły :c

  31. klaudia. says:

    masz cudowne włosy! *-*

  32. Julia says:

    obserwuje :)
    ładny sweterek :)

  33. Piękny sweter :)
    Jaka ty jesteś śliczna no . !

  34. Masz bardzo fajne zdjęcie na nagłówku :-)

  35. Don. says:

    Ja też zaczynam teraz ferie :)
    Masz przepiękny kolor włosów.

  36. Śliczny sweterek :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)