Katana

Hej :) Mam dzisiaj luźniejszy dzień ,bo Pan z biologii odwołała nam dzisiaj sprawdzian ,który miał być jutro.To była miła wiadomość,a humor miałam jeszcze lepszy gdy Pani z niemieckiego wystawiła proponowane oceny i dostałam 6 ! :)

Dzisiaj pokazuję Wam jeden z moich sobotnich zakupów.Skórzane rękawy bardzo mi się spodobały już jakiś czas temu,dlatego gdy zobaczyłam tą kurteczkę musiałam ją kupić.






Katana kupiona w sklepie Bershka.

Teraz uciekam bo muszę jeszcze odrobić angielski.Pa pa :*

Categories:

12 Responses so far.

  1. Super wyglądasz! Aaaaale kicia. ;D

  2. pięknie!kurtka świetna:)

    już obserwuję:))

  3. ewa phix says:

    kurtka faktycznie jest genialna:)

  4. KamilaS says:

    świetna kurtałka :)

    Obserwuję i zapraszam :*
    www.szukamelia.blogspot.com

  5. bardzo ładnie wyglądasz

  6. aga1002 says:

    Gratuluję 6 :)
    Świetnie wyglądasz i super jest ta kurteczka, fajne fotki:)
    Zapraszam również do mnie +Obserwuję i czekam na rewanż:)

  7. wow.6? xd gratulacje.
    świetna kurtka ! :)

  8. Natalie says:

    Ja mialam 6 tylko z wfu xpp
    Ślicznie wyglàdasz. Mnie niestety nikt nie przełożył testu i mam jutro ;/

  9. Bardzo fajne fotki :) Śliczny kotek <3

  10. Dominika says:

    śliczna kurteczka <3
    Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam ;*

  11. EAtB says:

    Kot identyczny jak mojej babci! Też taki grubasek ^^ Pozdrawiam, Natalia.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)