Kosmetycznie

Hej:) Wczoraj miałam jechać do Wrocławia,ale wyjazd przesunął się na dzisiaj.Sama nie wiem czemu wczoraj nie było notki,dzień mi strasznie szybko zleciał.Jak wróciłam ze szkoły to rozmawiałam z koleżanką na skypie,a potem cały czas coś robiłam.  Dzisiaj byłam na zakupach,kupiłam kilka rzeczy,ale o tym potem:)

Teraz tak jak obiecywałam dodaję zdjęcia kosmetyków jakie ostatnio zakupiłam.Z racji tego że bardzo dbam o włosy od jakiegoś czasu ,zaczęłam używać szamponów bez sls i sles. Jedynie te szampony,z wszystkich które oglądałam nie zawierały tego.



Ostatnio skończyło mi się mleczko do oczyszczania twarzy,o tym słyszałam wiele dobrego,kupiłam i jestem baardzo zadowolona!

O tej odżywce naczytałam się wiele dobrego,dlatego gdy ostatnio byłam w Rossmannie postanowiłam ją kupić.Ja kurację zaczęłam dopiero w środę,dlatego dużo nie mogę napisać,ale jak skończę to napiszę notkę podsumowującą na temat tej odżywki;)



Ostatnio stałam się wielką miłośniczką świeczek ,dlatego kupuję ich teraz bardzo dużo xd Aktualnie palą się te pomarańczowe i tak pięknie pachną <3

Mała zapowiedź moich dzisiejszych zakupów.Wszystko pokażę już na sobie,mam nadzieję że w tygodniu mi się uda :)

Jakieś moje na koniec:


Wracam do historii ;< Narka :*

Categories: ,

6 Responses so far.

  1. aga1002 says:

    Fajne kosmetyczne zakupy, SYOSS z pompką super sprawa, a ta odżywkę z Eveline 8w1 również mam i na początku się zraziłam do niej ale teraz jestem z niej bardzo zadowolona. Czekam na fotki ciuszkowych zakupów:)

    +Obserwuję i liczę na rewanż:)

  2. PaulinaSz says:

    Z odżywką Eveline musisz być cierpliwa, daje efekty dopiero po ok. miesiącu

  3. jadwigaa says:

    mam ta sama odrzywke do paznokci .

  4. Też mam ten szampon i jest nawet dobry :) Baro fajna fotka pozdrawia,:P

  5. Też uwielbiam zapachowe świeczki ; ) ale syoss mnie jakoś nie przekonuje...
    Co powiesz na wzajemne obserwowanie? ; )
    Pozdrawiam,
    Juliet.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)