Outfit /śnieeg

Heej:) Dzisiejsza niedziela nie była tak nudna jak zawsze.Po południu wybrałam się na zdjęcia.Jest ich bardzo dużo ,dlatego rozdzieliłam je na dwa posty.Wróciłam do domu i już po 15 minutach z powrotem wychodziłam,bo szłam na sanki haha xd Mam jakieś zdjęcia,ale dopiero  w tygodniu je może pokażę.Szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na sankach,ale było bardzo fajnie!:)








sweter-vero moda
zakolanówki-Primark
naszyjnik-mamy
buty-nn

Miałam jutro mieć sprawdzian z angielskiego,ale Pani nie ma więc nie mam nic nauki na jutro.Teraz biorę się za oglądanie jakieś filmu. O właśnie!Wczoraj oglądałam jeden z najlepszych filmów jak do tej pory p.t."October  Baby" polecam na prawdę warto obejrzeć!:) Pa pa :*

Categories: ,

17 Responses so far.

  1. świetne zdjęcia, śliczny sweter masz. ;D

  2. śliczny sweterek ;)

  3. M. says:

    sweterek to masz bardzo ładny:)

  4. Śliczne fotki :P Pewnie zmarzłaś

  5. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  6. PaulinaSz says:

    Fajny luzacki zestaw!

  7. aga1002 says:

    Wyglądasz świetnie, super sweterek, śliczne są te zdjęcia, ale czy nie zmarzłaś podczas ich robienia:)
    Dziękuję za komentarz, pod jakim nickiem obserwujesz bo nie mogę Cię znaleźć:)

  8. ejndżel says:

    Ślicznie wyglądasz, ale... booooze, jak na nie patrzę to aż mi zimno! podziwiam, ja bym się nie poświęciła :)

  9. Nie było Ci zimno! Przemarzłabym jakbym chociaż na chwilę zdjęła w taką pogodę kurtkę! A co do filmu... owszem bardzo ciekawy! ; )
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na http://you-would-be-better.blogspot.com. ; )
    Juliet.

  10. Świetny sweterek :)
    Nie zmarzłaś w tych zakolanówkach? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  11. fantastyczny kolor włosów ahh też chcę taki ! :D

  12. ewa phix says:

    Bardzo ładne zdjęcia, ale Ci zazdroszczę wypadu na sanki:) Ja też miałam się wybrać, ale niestety choroba mnie dopadła i musiałąm zrezygnować :) Mimo tego, że zabawa niby dla małych dzieci to i te duże potrafi ucieszyć ;D

  13. Dorothy says:

    Nie było wtedy tak źle,bo słońce świeciło i było w miarę ciepło :)

  14. Dorothy says:

    Niee,poza tym tylko na chwilę wyszłam zrobiłam zdjęcia i wróciłam do domu :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)