Outfit

Heej:) Długo nie pisałam,bo ten tydzień mam mega zawalony nauką.Dopiero w sumie na jutro nie mam dużo nauki.Na szczęście wszystkie sprawdziany jakie miałam czyli z polskiego i historii sądzę że poszły mi dobrze.Nauczyciele kończą wystawiać proponowane oceny,nawet jestem zadowolona.

Dla Was jakieś domowe zdjęcia outfit'u ,bo jak wracam do domu to jest już prawie ciemno i nie opłaca się iść gdzieś na dwór robić zdjęcia.Chcę żeby już było ciepło,wtedy wrócę na nowo z większą ilością outfit'ów.







t-shirt -Primark
bluza-H&M
spodnie-H&M (spodnie to również rzecz z moich sobotnich zakupów)

A teraz idę oglądać film,narka ;*

Categories: ,

5 Responses so far.

  1. śliczny t-shirt! lubię takie motywy. ;D

  2. jesteś bardzo ładna!:)

  3. Fajna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)