Sanki

Witam :) Z moich planów zrobienia zdjęć dzisiaj nic nie wyszło,a to dlatego że przypomniałam sobie rano że jutro mam egzamin z grania ,a kompletnie nic nie mam wyćwiczone.Prawie cały dzień spędziłam przy pianinie  ;/ Dobrze że to już przedostatni egzamin!;)

W tygodniu raczej na pewno pojawi się jakiś outfit,tym bardziej że wczoraj wieczorem zamówiłam buty.Nie miałam tego zupełnie w planach,ale oglądając strony z butami jedne mi się spodobały i postanowiłam je kupić.W planach mam kupno jeszcze jednych ale to dopiero na wiosnę,pojadę do Wrocławia i je kupię ;)







W tygodniu postaram się odzywać częściej niż zazwyczaj bo naukę mam tylko na środę ,a potem nic.Jeszcze tylko 5 dni i ferie <3 Nie mogę się doczekać!Tym bardziej że mniej więcej jakieś plany są :) Pa pa :*

Categories: ,

12 Responses so far.

  1. Ooo, grasz na pianinie? Ale fajne. ;D
    to powodzenia na egzaminie. ;>

  2. powodzenia na egzaminie:)
    zdjęcia śliczne.

  3. PaulinaSz says:

    TE butki, które masz na sobie są świetne!

  4. a ja jeszcze w tym roku nie byłam na sankach. muszę to zmienić :D

  5. Hehe lubię jeździć na sankach :)
    Fajne fotki. Pozdrawiam

  6. jwasiaa says:

    Sanki są fajowe <3 Ja w niedzielę też jeździłam, tyle, że to był kulig. :D :D

  7. Mi już się ferie prawie kończą ;/

  8. Ola says:

    Jacie, ale Ci fajnie z tymi feriami :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

  9. ja już mam dość chodzenia na sanki! moja młodsza siostra dosłownie codziennie prosi mnie abym z nią jeździła :)

  10. EAtB says:

    To świetne, że trafiłam na twojego bloga, jest naprawdę super! Masz piękne zdjęcia, nagłówek boski. Powinnaś zostać modelką! :D Pozdrawiam, Natalia.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)