Sylwester

Hej hej:) Mam dzisiaj czas żeby napisać ,bo nie ma na jutro nauki.W sumie mam tylko 4 lekcje jutro i to same luźne.Zastanawiałam się czy jest w ogóle sens iść,ale w domu nie mam i tak nic ciekawego do robienia więc pójdę.Zaczyna się mnóstwo nauki,cały przyszły tydzień to sprawdziany i kartkówki,następny z resztą też -.- Jutro po szkole na zakupy do Wrocławia,jak wrócę i będzie mi się chciało to się odezwę.

Dla Was zdjęcia jeszcze z Sylwestra:













Uciekam się kąpać,pa ;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Dominika says:

    Włosy <3
    ślicznie wyglądałaś.
    Pozdrawiam

    Zapraszam
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  2. ejndżel says:

    Haha, to zabawne, że każdy jak wie, że ma np. te 4 lekcje, albo po prostu są luźne to mówi "nie opłaca się iść" :P

  3. ewa phix says:

    Bardzo fajne zdjęcia:)

  4. widzę świetnie się bawiłaś:)


    co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

  5. Dusia says:

    no, no... widac, ze zabawa sie udala. :) moja niestety nie, ale zdarza sie. :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)