Sylwestrowy outfit i paznokcie

Siema!;) Jak minął Wasz Sylwester ? Mój bardzo dobrze.Znajomi jak zwykle nie zawiedli i nie było nudno :D Do domu Marty wróciłyśmy ok. 5 nad ranem,a zasnęłyśmy dopiero ok.6. Tak nam się dobrze spało ,że wstałyśmy prosto na obiad :D Jutro pojawią się jakieś zdjęcia bo mam ich baaardzo dużo! :)

Dzisiaj tak jak pisałam wczoraj pokazuję Wam mój outfit. Początkowo miałam iść w szortach i zakolanówkach,ale stwierdziłam,że zmarznę jak pójdziemy na spacer i miałam rację,bo nawet w spodniach było mi zimnoo.









top-Topshop
bluzka-allegro
spodnie-Bershka
naszyjnik-prezent
buty-Street Shoes

Niedługo powinna się pojawić notka z nowościami kosmetycznymi bo w końcu wzięłam od Marty mój zakup ,który ostatnio zostawiłam jak u niej spałam xd
Jutro już do szkoły :( Pociesza mnie to że tylko 3 tygodnie i feeerie  <3 Narka :*



Categories: ,

7 Responses so far.

  1. werii says:

    podoba mi się. ;)

  2. M. says:

    jak uroczo :)

  3. jadwigaa says:

    ładnie te paznokcie zrobiłaś ;)

  4. śliczny strój. ;D

  5. Martt :3 says:

    ładne zdjecia :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)