Szybsze ferie

Hej !:) Wczoraj miała być notka,ale jak przyszłam ze szkoły to od razu położyłam się do łóżka bo miałam gorączkę i nawet nie włączyłam laptopa. Dzisiaj musiałam iść szkoły ,bo były dwa sprawdziany,poza tym jest trochę lepiej bo mam tylko stan podgorączkowy.Jutro już nie idę do szkoły,mam zamiar się kurować żeby do ferii być zdrowa,bo ja zaczynam je już od poniedziałku :D

Dla Was jakieś szybkie domowe zdjęcia outfit'u.Nie ma mowy żeby wyjść na dwór,bo jest strasznie zimno no i nie chcę się jeszcze bardziej przeziębić.Buty ,które zamówiłam prawdopodobnie jutro już mi przyjdą,także od razu pokażę :)








bluzka-allegro
baseballówka-Bershka
spodnie-Bershka
buty-Street Shoes

Dzisiaj miałam 5 lekcji ,więc po szkole wybrałam się z koleżanką kupić fluid bo ostatnio mi się skończył i nie używałam,a o jednym dużo czytałam i postanowiłam wypróbować,jutro go pokażę:) Także do jutra !:)

Categories:

28 Responses so far.

  1. Wracaj szybko do zdrowia ! :*

  2. PaulinaSz says:

    Te buty są świetne!

  3. Dominika says:

    Masz ślicznie szczupłe nogi !
    Pozazdrościć. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog
    Proszę polub mnie na FB.

  4. Zdrówka życzę ♥ + obserwuję :)

  5. To daj znać ,jak efekty;))
    Fajna bluza;)
    Pozdrawiam

  6. czaki says:

    świetny kolor spodni :)

  7. podoba mi się ta stylizacja !

    zapraszam na konkurs do mnie :)
    Obserwuję

  8. Julia says:

    świetne spodnie *.*
    +używasz pilota do wyzwalania migawki? :)

  9. enya says:

    Świetnie wyglądasz! ;)
    +obserwuje.

  10. Śliczna baseballówka, ile za nią dałaś ? :D
    Obserwuję ♥

  11. Karis says:

    fajnie tu :))
    -również obserwuję !

  12. buty są super;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://doyounotlike.blogspot.com/

  13. jakaś ty szczupła *.*
    świetne buty :D obserwuję :)

  14. ale świetne masz te butki :)
    a ja akurat na ferie zachorowałam :(

  15. życzę zdrowia ;**

  16. Bulion says:

    jesteś bardzo ładna ; )
    obserwuję :)
    bulion-pamietnik.blogspot.com

  17. Bulion says:

    obserwuję, być może już wcześniej obserwowałam i teraz nic ci nie doszło :)

  18. Trioo. says:

    Zdrowia ;)
    Fajna stylizacja ;)

    Obserwuję :) I liczę na to samo u nas.
    Zapraszam - http://girls-trio.blogspot.com

  19. Zuza says:

    zdrowia ;) fajna bluza

  20. obserwuje również ♥

  21. Przy wejściu wita uroczy nagłówek śliczna jesteś ;) + jaka figura no no.... również obserwuję,będę wpadać częściej :D

  22. Pats says:

    dzięki za odwiedziny;) I ja także obserwuję. świetny outfit, ;)

  23. zazdroszczę ferii , przydało by mi się jeszcze te 2 tygodnie wolnego :) niestety szkoła czeka ;p szybkiego powrotu do zdrowia :*

  24. alllko says:

    bardzo fajne buty! Ja niestety już kończę ferie i od poniedziałku znów witam szkołę i naukę:C
    + dzisiaj na blogu pojawią się ubrania ze sklepu ROYAL FASHION, warto obejrzeć :)!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)