Witam!:) Uwielbiam soboty,szczególnie takie leniwe kiedy nie mam za dużo do zrobienia.Miałam ambitne plany żeby nauczyć się na sprawdzian ,który mam w poniedziałek i nie zostawiać tego na jutro ,no ale jak zwykle moje lenistwo zwyciężyło i tylko trochę się pouczyłam ;<

Dla Was mam jakieś samojebki w lustrze haha xd Raz na jakiś czas muszą być :D Czekają baardzo długo na opublikowanie bo mam jeszcze stary kolor włosów ^^





bluzka-New Yorker
spodnie-Tally Weijl 

Chciałam porobić jakieś zdjęcia w weekend ale napadało u mnie bardzo dużo śniegu,w dodatku cały czas pada.Jak wychodzę na dwór to zamarzam dlatego z zdjęć nici.Może jutro jakieś w domu zrobię.Miłego wieczoru :*

Categories: ,

9 Responses so far.

  1. leniwe soboty jak widzę Ci służą ;)

  2. No i bardzo ładne samojebki :D Pozdrawiam :)

  3. Super fotki :P U mnie też pada śnieg :D

  4. Dominika says:

    super zdjęcia :)

  5. Dominika says:

    włosy masz śliczne <3
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

  6. Świetna ta bluzka!!
    Nie martw się, dzisiaj się nauczysz :)

  7. Dusia says:

    śliczna z Ciebie dziewczyna!

  8. Magda says:

    pasujesz na modelke:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)