With friend

Hej :) W końcu mam chwilę czasu.Wczoraj wieczorem zgadałam się z jedną z koleżanek ,która miała do mnie przyjechać jutro i stwierdziłyśmy że przyjedzie dzisiaj i zostanie na 2 dni ,a wróci z wszystkimi.Od samego rana wzięłam się za porządki ,bo ostatnio nie chciało mi się sprzątać bo jestem sama w domu do piątku.Rano wpadła jeszcze babcia z niezapowiedzianą wizytą i przywiozła mi bardzo dużo jedzenia hah xd

Jutro zamierzam  wykorzystać Darkę i zabrać na zdjęcia(spodziewajcie się jakiegoś outfitu :),a teraz jakieś z dzisiaj,jak wróciłyśmy z zakupów na wieczór :D


Zaraz robimy sobie czekoladę <3


Ostatnio było bardzo zdrowo to teraz trochę mniej ;)




Uciekam,bo oglądamy tv ,pa :)

Categories:

11 Responses so far.

  1. Ta czekolada jest pycha.
    Ja tam lubię zapraszać koleżanki nawet na tydzień ^^

  2. Uwielbiam gorącą czekoladę:) Masz cudowny kolor włosów:)

  3. enya says:

    gorąca czekolada. <3

  4. monka says:

    uwielbiam czekoladę :)

  5. Aiko says:

    Mmm, uwielbiam gorącą czekoladę ♥

  6. Miiikusia says:

    ahh...gorąca czekolada..omomom <33

    miiikusia.blogspot.com

  7. Uwielbiam czekoladę, ładne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie :3 http://best-frieend.blogspot.com/

  8. kocham gorącą czekoladę ♥
    śliczne zdjęcia.

  9. EAtB says:

    Masz jeszcze w domu choinkę czy to stare zdjęcia? :)

  10. Dorothy says:

    To zdjęcie było robione właśnie chwilę przed rozebraniem choinki :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)