With girls :)

Hej!Tak jak przepuszczałam nie miałam wczoraj czasu nawet otworzyć laptopa.Byłyśmy na spacerze i przy okazji na zakupach.Potem przygotowałyśmy jedzenie i gadałyśmy,gadałyśmy,gadałyśmy.Grałyśmy też w Twister'a ,ale to tylko chwilę bo potem znowu poszłyśmy jeść:D Ogólnie było świetnie i nawet nie jestem zmęczona,a poszłyśmy późno spać.

Wybrałam dla Was kilka zdjęć z wczoraj,tylko kilka bo większość nie nadaje się żeby pokazać hahaha  xd


 Uczę Martę ładnie się uśmiechać do zdjęć,bo to właśnie głównie przez jej miny zdjęcia nie nadają się do pokazania :D







Truskawki w czekoladzie <33 !!



Jutro postaram się zrobić zdjęcia jakiegoś outfit'u ,a jak nie będę miała czasu to dodam w końcu zdjęcia z sanek .Narka ;*

Categories:

13 Responses so far.

  1. Natalie says:

    Super blog, świetne zdjęcia.
    Obserwuję ^^

  2. mniam, ile pyszności!

    masz piękne zdjęcie w nagłówku! :)

  3. Ale fajne zdjęcia! Mmmm... aż by się takie owoce zjadło jak patrzę na te twoje fotki. ;D

  4. mmmmmmmm owoce w czekoladze pycha

  5. monka says:

    ale ty jesteś fotogeniczna *.*
    truskawki <33

  6. mniam!:) czekooolaaada ^^
    śliczna koleżanka:)) i Ty również.
    będę zaglądać. jest mało blogów które wzbudzają we mnie tak pozytywne emocje a ten jest jednym z nich stety albo niestety:) pozdrawiam.

  7. Mniam ale przysmaki ^.^ ! Fajne zdjęcia :)

  8. Pycha <3 ja też chcę truskawki :P

  9. saaaame pyszności! ♥

  10. EAtB says:

    No proszę, żadnych czipsów tylko same owoce :D Tak powinno być! :P

  11. kocham tak jeść, to się chyba nazywa fondue, uwielbiam to! ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)