Współpraca

Hej :) To były bardzo udane dni.Tak jak pisałam  przyjechali do mnie znajomi,poszliśmy spać ok.5 nad ranem ,trochę jestem teraz zmęczona,ale było świetnie!:) W wakacje zdecydowanie częściej będą spać u mnie !

A teraz przechodzę do tytułu notki .Ostatnio nawiązałam współpracę z kolejnym sklepem http://afw-store.pl .Jest tam bardzo dużo oferta i atrakcyjne ceny.Poniżej kilka rzeczy które się mi spodobały i planuję zamówić.








A wy już słyszałyście o tym sklepie?Po prawej stronie dodałam banner ,który przeniesie Was na stronę sklepu:) Do jutra :*

Categories:

19 Responses so far.

  1. nofound says:

    Widzę bardzo oryginalne i ładne rzeczy ;d i wiedze ze niedrogie ;d zamow cos i powiesz czy warto :D !!!!!!

  2. Miiikusia says:

    ` sklep ciekawy ;)))

    miiikusia.blogspot.com

  3. słyszałam i przymierzam się do zakupów w tym sklepie:-))

  4. Lina says:

    Prześliczna jest ta ostatnia bluzeczka <3

  5. mają ciekawe nie które ubrania! c:

  6. Weronika says:

    słyszałam, ale nie interesuje mnie on ! :) ;)
    To co.. może teraz do mnie? DEMORDIE.blogspot.com

  7. Weronika says:

    całkiem sporo :)

  8. hmm... to co tu pokazałaś zapowiada się ciekawie!

  9. jakie słodkie te leginsy z serduszkami :)

  10. Śliczne zdjęcie w nagłówku *.*

  11. Fajne tam są ubrania. : D

  12. Fajne ciuchy tam są ♥
    Zapraszam do mnie :D
    http://best-frieend.blogspot.com/

  13. Admin says:

    Zapraszam do spis-blog spisu wszystkich blogow

    http://spis-blog.blogspot.com/?m=0

  14. EAtB says:

    Oo bardzo fajny sklep, właśnie oglądam sobie sukienki :D Może coś mi wpadnie w oko? Pozdrawiam, Natalia.

  15. Dasia says:

    Niektóre rzeczy z tego sklepu bardzo mi się podobają :)

  16. Podobają mi się :P

  17. co za wspaniale ciuchy!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)