Zdjęcia druga część:)

Cześć!:) To był zdecydowanie bardzo ciężki tydzień.Codziennie masa nauki,dopiero dzisiaj jest 1 dzień ,kiedy nie muszę się na nic uczyć.Postanowiłam odpocząć i leże sobie w łóżku,bo jestem już strasznie zmęczona tą nauką.A w na przyszły tydzień mamy już  zapowiedziane 2 sprawdziany,to będzie już ostatni przed feriami <3

Dla Was druga część zdjęć z niedzieli.W następnej notce pokaże zdjęcia z wypadu na sanki,ale nie wiem kiedy to będzie (czy jutro czy w sobotę) bo śpią u mnie jutro dziewczyny <3 Jak będzie czas to się odezwę,ale wątpię bo mamy już zaplanowanych kilka rzeczy do zrobienia :D









A teraz muszę się zmusić żeby wstać z łóżka i trochę posprzątać w szafie,chociaż nie wiem co z tego wyjdzie bo strasznie mi się nie chce.A ja jak sprzątam szafę to zajmuje mi to zazwyczaj ok.3 godzin.Zostawię to chyba na sobotę :D Uciekam,pa :*

Categories:

15 Responses so far.

  1. Bardzo ładne te zdjęcia :) Też mam dużo nauki niestety

  2. Jaka piękna jesteś! Przypominasz mi tu taką jedną polską aktorkę :)

  3. śliczne zdjęcia! ;D

  4. Agata says:

    ale masz śliczne włosy ;o

  5. monka says:

    śliczna jesteś i masz takie chude nogi *.*

    ps. napisałaś że obserwujesz, a w rzeczywistości nie zaobserwowałaś :(

  6. Oolin says:

    Śliczna jesteś :]

  7. Dorothy says:

    Oj chyba nie chcący :) Już się poprawiam :)

  8. monka says:

    ja także obserwuję, ale nie wiem czemu, twoja obserwacja mi się nie wyświetla :(

  9. Dusia says:

    ojej, musiałas zmarznąc w nogi:) ale efekt warty tego!

  10. Hanuśś says:

    Dziękuję za komentarz i obserw. Oczywiście rewanżuję się:) Pozdrawiam i zapraszam ponownie: mniami-gotuj.blogspot.com Śliczny blog:)

  11. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

  12. Anna ♥ says:

    Ślicznie wyglądałaś :)

  13. Bazia :3 says:

    1,3,5 zdjęcie najbardziej mi się podobają ;>

  14. Marta says:

    śliczne zdjęcia:)

  15. Zuza says:

    śliczna jesteś, a zdjęcia genialne <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)