2 urodziny bloga

Hej:) Dzisiaj specjalna notka,a mianowicie mój blog obchodzi dzisiaj 2 urodziny.Przygotowuję tą notkę już od ponad 2 godzin,a wszystkie zdjęcia zbierałam już od ponad tygodnia.Szczerze mówiąc nawet nie wiem kiedy te 2 lata minęły i na pewno nie sądziłam że blogowanie stanie się jednym z moich hobby.Teraz nie wyobrażam sobie że miałabym przestać pisać.Mogę tutaj dodawać też zdjęcia,które bardzo lubię i wykonywać i pozować :D W ostatnim czasie przybyło bardzo dużo obserwatorów,pod ostatnią notką mam ponad 50 komentarzy,bardzo mnie to cieszy.Dziękuję Wam wszystkim,komentarze czasami są na prawdę miłe i wywołują uśmiech na mojej twarzy.Mam nadzieję że mój blog będzie się dalej rozwijał i Was przybędzie jeszcze więcej(na początku nie myślałam że w ogóle aż tyle się Was uzbiera):) 

A teraz zdjęcia z tych 2 lat,które pomimo wszystko  były udane.Starałam się żeby były po kolei ,ale nie do końca mi wyszło,a w każdym razie miej więcej jest chronologicznie wszystko:)



Wakacje 2011 góry i Skorzęcin:

















Wieczorek pożegnalny 2012 r.




Wakacje 2012- morze Niemcy i Antonin































No i poznałam tych świetnych ludzi(brakuje jednego bo nie mam z nim zdjęcia):






Po tych 2 latach wiem że najważniejszą rzeczą w blogowaniu jest systematyczność.Ja staram się pisać kilka razy w tygodniu,a jak są wakacje to nawet codziennie,bo wiem że jakbym dodawała 1 notkę na tydzień,dwa to to by nie miało sensu.
Idę coś zjeść,pa ;*

Categories:

32 Responses so far.

  1. EAtB says:

    Wspaniałe zdjęcia... a te z wakacji ahhh cudo! Zazdroszczę ci tych nóg :D Natalia

  2. Ankaa ♥ says:

    Gratuluję!
    Świetne zdjęcia :D

  3. EAtB says:

    I oczywiście gratuluję tych 2 lat <3 Oby twój blog się rozwijał i miał jak najwięcej odwiedzających! :)

  4. fleurr says:

    Dwa lata.. Ciekawe, czy ja tyle wytrwam :) mam nadzieję! Ale z Ciebie chudzina jest!!

  5. Świetne zdjęcia ;)
    Gratuluję ci tylu obserwatorów i aż 2 lat bloga :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

  6. Evil says:

    Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga :3
    Genialne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie :))

  7. życzę inspiracji na kolejne lata :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

  8. Gratuluję osiągnięć :)
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :)

  9. sto lat sto lat niech żyje żyje Nam! Z okazji tej rocznicy życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu:) Wielu czytelników i masa przemiłych komentarzy:D

  10. werii says:

    wspaniałe zdjęcia. :)

  11. Dominika says:

    Gratuluje!
    Super zdjęcia :)
    Zapraszam

  12. Pats says:

    Że niby ile ty masz lat?! Jesteś śliczna, aż nie mogę uwierzyć w twój wiek. Wyglądasz na starszą.;)

    Zapraszam do siebie.;)

  13. Ilona. says:

    Gratulacje! :)
    Wspaniałe zdjęcia, masz taką ładną buźkę ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  14. Dominika says:

    1oo lat bloga :)

  15. sue says:

    super ten kombinezon ze zdj. :) graty

  16. sasskia says:

    Gratulacje.! :)
    oby tak dalej.:):)

  17. Aria says:

    no to powodzenia w dalszym blogowaniu ;*

  18. Świetne stroje,ombre i wszystkie zdj. są cudowne! ;*

    Gratuluję i oby tak dalej,kochana! ;))

  19. Tinaaa says:

    Gratuluję. :* I powiedzenia w dalszym blogowaniu. :)

  20. Karo says:

    ale super zdjęcia :) jestes bardzo ładna!
    zazdroszcze koloru włosów ;d

  21. A .i J. says:

    już;) wybacz coś było nie tak:P fajny mix fot:)

  22. zdjecia boskie :) brak słow na komentarz
    http://northflower.blogspot.com/

  23. Karis says:

    świetny ten kombinezon w kwiatki :))) !

  24. modishYou says:

    Masz bardzo oryginalna urodę i jesteś chyba dość wysoka. Powinnaś wysłać swoje zdjęcia do kilku agencji modelek... moim zdaniem miałabyś szanse
    Poza tym fajny blog :) oby tak dalej
    Może obserwujemy?

    www.modishYou.blogspot.com

  25. Wiktoria says:

    Ale z Ciebie chudzinka !
    Gratuluję i życzę kolejnych 2 lat :>

  26. bardzo fajny mix zdjęciowy ;)

  27. powinnaś zostać modelką!

  28. galancie masz Tych zdjęć :)

  29. Super zdjęcia :) Gratuluję : )

  30. kamila290 says:

    cześć :) wspaniale, zyczę kolejnych lat sukcesów :)

    obserwuję :)

  31. śliczne zdjęcia. :)

  32. Zdjęcia są wspaniałe ;)
    Obserwuje ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)