Fotos

Hej:) Tak jak podejrzewałam wczoraj się nie wyrobiłam żeby napisać notkę.Zdjęcia z urodzin jakieś mam,dodam w tygodniu na pewno coś.Było bardzo fajnie!:) Dzisiaj z rana się uczyłam,bo po południu będziemy mieli gości więc nie będzie czasu.

A teraz zdjęcia z dzisiaj:






Jutro nie będzie notki,bo mam sporo nauki,ale za to we wtorek pojawi się "specjalna" notka ,którą  przygotowuję od dłuższego czasu:) Do wtorku :*

Categories: ,

52 Responses so far.

  1. Carrie D says:

    Jesteś śliczna i masz bardzo ciekawy styl. :)
    Te buty których zdjęcia dodałaś w innym poście są świetne. :>
    +Obserwuję. :))

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

  2. EAtB says:

    Kochana, nominowałam cie do Liebster Award na moim blogu. Jeśli chcesz się przyłączyć do zabawy to zapraszam :) Poza tym ślicznie ci w tej fryzurce :D Natalia

  3. super blog i śliczne zdjęcia! :)
    masz boski kolor włosów :)

    Obserwuję i zapraszam :)

  4. Śliczznia jesteś ! ;)

  5. Ślicznie wyszły ci zdjęcia :) Masz super bloga :D Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

  6. śliczne zdjęcia! ;D

  7. Ilona. says:

    Śliczna ta bluzeczka, którą masz na sobie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  8. miłej nauki!:-))

  9. śliczny ten sweterek masz :)

  10. Kaś ka. says:

    także obserwuję :)

    śliczna jesteś!

    secret-kate.blogspot.com

  11. szahan says:

    wyglądasz jak modelka:D takie miałam pierwsze skojarzenie

  12. yux says:

    świetnie wyglądasz,naprawdę! ja jeszcze nie muszę się uczyc, ferie trwają, ah <3

  13. bardzo ładny kolor bluzki! ;))

  14. MaryŚś says:

    Jesteś taka chudziutka i ładna <3.

  15. Wow! wyglądasz pięknie !!

  16. Mała Mi. says:

    ale masz ładny uśmiech i włosy :) zdjęcie z nagłowka cudowne! obserwuje :)

  17. audrey says:

    Ładna buzka ;) Ciekawe co to za post specjalny;)

  18. pięknie wyglądasz :)

  19. whatever says:

    aparat!<3 marzy mi się:)
    genialne włosy!
    uwielbiam Twoją cere na emblemacie haha:)
    bardzo było by mi miło gdybyś dodała mnie do obserwowaanych<3

  20. A. says:

    jak ja bym chciała wyglądać tak dobrze w spiętych włosach jak ty ;)

    Całusy, Aria ♥

  21. Już nie mogę doczekać się wtorku ; ) i bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach! ; ))
    Juliet.

  22. Nice pics,you look very beautiful:)

    Arianna

  23. Tinaaa says:

    Ładne zdjęcia. :) Jesteś śliczna. *_*

  24. Ładne zdjęcia. ♥

  25. Dominika says:

    Dzięki :)
    Fajny pastelowy top. ;*

  26. Loli says:

    Świetne zdjęcia :*

  27. ładne zdjęcia; )

  28. moadrafts says:

    śliczne te zdjęcia *.*
    jak patrzę na Ciebie to wpadam w kompleksy !

  29. Strasznie mi kogoś przypominasz, ale nie wiem kogo. ;P

  30. Obserwuje już od dawna ;)

  31. Thank you for your nice comment :)

    www.destendenciosa.blogspot.com

  32. Ankaa ♥ says:

    Fajne zdjęcia :)

  33. Pięknie wyglądasz. Masz super urodę :)

  34. fleurr says:

    Hej, dzięki za dodanie mnie do obserwowanych :) Również dodaję! :)

    A tak poza tym jesteś bardzo ładna :) Masz delikatną urodę, w sumie podobną do mojej. Też jestem blondynką o jasnej karnacji :)

    Pozdrawiam! :D

  35. ja wczoraj zaobserwowałam ;))))))))

  36. WOW! Masz prześliczną urode, taką delikatną:)
    Bardzo przyjemnie tutaj u Ciebie;)
    Obserwuje i pozdrawiam!

  37. Iwona M. says:

    dodaje do obserwowanych, czekam na notkę ;)

  38. Evil says:

    Super zdjęcia :)
    Jasne, że obserwuję :D

  39. Alessanne says:

    Ciekawa jestem, co za "specjalną notkę" szykujesz!
    Dodaję do obserwowanych :)

  40. LaNińa says:

    śliczna z Ciebie dziewczyna ;)

  41. A .i J. says:

    przepiękne zdjęcie w nagłówku:) obserwuję i czekam na rewanż:*

  42. Just says:

    Już dodałam, nie wiedziałam za bardzo jak dodać taką opcję, więc dopiero teraz dałam :D

  43. Piękne zdjęcie w nagłówku. Obserwujemy? (;

  44. Olga says:

    Wow, jesteś niesamowicie ładna!

  45. śliczna jesteś:D

  46. Masz bardzo fajnie spięte włosy :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)