Kołnierzyk

Hej:) Dzisiejsza niedziela była pracowita,prawie pół dnia uczyłam się na jutrzejszy sprawdzian z geografii,na szczęście umiem wszystko już :) Potem byłam na spacerze ,żeby trochę odpocząć od nauki.Przy okazji porobiłam kilka zdjęć,które zobaczycie na dole.A po powrocie pisałam wypracowanie na język polski,które mam na wtorek ,ale ja lubię mieć wszystko wcześniej zrobione:)

Na zdjęciach będzie widać część z jednej rzeczy,którą kupiłam wczoraj.Chciałam kupić sam kołnierzyk,ale że nigdzie takiego nie spotkałam ,kupiłam bluzkę z takim kołnierzykiem.Jest ona bardzo cieniutka,dlatego i tak  na razie będą ją nosiła pod coś:) Kupiona została w New Yorkerze.









 Ogólnie weekend był udany,prawie cały poza domem;)A teraz idę spakować się do szkoły;< Miłego tygodnia !:*


Categories: , ,

46 Responses so far.

  1. sue says:

    bardzo ładnie wyglądasz:) kołnierzyk super!

  2. enya says:

    fajnie całość wygląda. ;)

  3. Kamila Z says:

    świetna koszula :)

  4. fleurr says:

    Ja w swojej szafie nie mam ani jednego takiego kołnierzyka, ale na Tobie wygląda super :) Ogólnie cały zestaw na plus. Taki codzienny, mogłabym się tak ubrać :D

  5. Świetnie wygląda.
    Ja to robię wszystko na ostatnią chwile xD

  6. Fajnie to wygląda. Taki kołnierzyk zawsze urozmaica nudną szarą koszulę. A jak się koszula znudzi - zawsze można obciąć ;)
    Miłego dnia w szkole!

  7. super kołnierzyk, wygląda świetnie. ;D
    no i ĆWIEKI *.*

  8. Anita says:

    Super wyglądasz ;)
    Zapraszam.

  9. Karis says:

    super :) ! też zamierzam zaopatrzyć się w ćwieki i stworzyć coś fajnego.

  10. ten kołnierzyk dodaje pazura ;)
    PS nie wiem co się stało, błąd naprawiony ;D

  11. Fish says:

    ślicznaś!
    piękny kołnierzyk <3
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson
    p.s na moim blogu konkurs w którym do wygrania bon o wartości 100zł :)

    https://www.facebook.com/mademoisellepoisson

  12. Evil says:

    Kocham takie kołnierzyki ^w^
    Też powinnam się spakować, bo rano znając życie zaśpię xD

    Pozdrawiam :D

  13. werii says:

    podoba mi się. ;)

  14. Tinaaa says:

    Bardzo ładnie. :)

  15. Ilona. says:

    Cudnie wyglądasz ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  16. Kinga says:

    Śliczny kołnierzyk, taki z pazurem.
    Pozdrawiam serdecznie.

  17. genialny look !
    http://northflower.blogspot.com

  18. Karou says:

    Świetnie wygląda :)

  19. Genialna ta koszula! :)

  20. Karou says:

    Świetnie wygląda :)

  21. LaNińa says:

    Świetnie to wygląda...znowu wraca moda na wystawianie kołnierzyków ;)

  22. andzia says:

    Fajna stylizacja. Super kołnierzyk:)
    Zapraszam do mnie:)

  23. kołnierzyk ! uwielbiam ćwieki ;] obserwuje

  24. Me Lady says:

    Świetny kołnierzyk, zdjęcia również :D pozdrawiam! :)

  25. EAtB says:

    Śliczny wygląda z tym bordowym sweterkiem :) Natalia

  26. Iwona M. says:

    Dobrym pomysłem byloby kupić koszulę w sh, gdzie jest ich cała masa, i doszyć ćwieki :D
    Wygląda wspaniale!

  27. ale jesteś śliczna! uśmiech normalnie powala ;)

  28. laszaffa says:

    Ja robię zawsze wszystko na ostatnią chwilę, nie lubię tego , ale jestem wielkim leniem

  29. uwielbiam ćwieki :D świetnie wyglądasz :)

  30. Klaudia says:

    oddaj mi ją! ;)

  31. Kinga says:

    Ajaj z tym bordowym sweterkiem. < 3

  32. ewa phix says:

    Zazdroszczę tej pracowitości i systematyczności:D Pięknie wyglądasz:)

  33. Kaś ka. says:

    uwielbiam wszystko co ma ćwieki !

    secret-kate.blogspot.com

  34. Świetny kołnierzyk ;)

    Zapraszam do siebie.

  35. Anjaa says:

    Cudowny kołnierzyk!

  36. Gosiek says:

    Bardzo ładny kołnierzyk !! :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

  37. Dominika says:

    świetny ćwiekowy kołnierzyk ! :)

  38. audrey says:

    Kołnierzyk fajny wstaw zdjęcie całej bluzki;)

  39. Jak tam po zaliczeniu z geografii??
    Świetny kołnierzyk ma ta koszula!!

  40. Super ten kołnierzyk!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)