Niespodziewane zakupy

Hej:) Dzisiaj miałam się w planach naukę,ale z rana dowiedziałam się że jedziemy do Wrocławia na zakupy.Wróciłam w sumie niedawno,bo godzinkę temu;) Dzisiejszymi zakupami w Magnolii zakończyłam moją listę "must have" i na dzień dzisiejszy nic więcej nie jest mi potrzebne;) Postaram się pokazać wszystko jutro albo w tygodniu.

Teraz jakieś zdjęcia z dzisiaj:

W sumie jedną rzecz kupioną dzisiaj zobaczycie już teraz,a jest to wypełniacz do koka.Już od dłuższego czasu lubię chodzić w koku i chciałam to kupić już dawno ,a dzisiaj znalazłam przez przypadek w New Yorkerze i od razu kupiłam:)


Niech ten śnieg już stopnieje!;<



Uciekam na jakiś film,pa ;*

30 Responses so far.

  1. Aria says:

    masz śliczne oczy *.*

  2. Kamila Z says:

    miłego wieczorka,
    pochwal się zakupami :)

  3. Kinga says:

    Dziękuje.
    Ślicznie wyglądasz w koku, jest idealny.
    Pozdrawiam.;)

  4. enya says:

    u mnie też jest masa śniegu. ;c

  5. Koki fajna rzecz. Ja muszę wreszcie zakupić takowy wypełniacz bo mam już dość zakładania starej zwiniętej getry ;/
    A ja tam się cieszę że jest śnieg, bo to wreszcie zima. ale nie pogardziłabym piękną wiosną albo cudownym latem *.*

  6. fleurr says:

    Ja też już nie chcę tego śniegu więcej widzieć :( A dzisiaj jeszcze dodatkowo napadało.
    Kok jest bardzo fajny, robiłam takiego koleżance na sylwestra i nawet mi wyszedł :D

  7. właśnie też muszę kupić wypełniacz do koka ;)

  8. fajnie to wygląda ;)

  9. Też poluję na wypełniacz do koka :)

  10. no śnieg mógłby stopnieć:<
    Miłego oglądania ;)

    zapraszam cię na mojego nowego bloga, oceń jak mi idzie, skomentuj itp.
    A jeśli dodasz do obserwowanych na pewno się odwdzięczę :)

    http://forxfun.blogspot.com/

  11. Gosiek says:

    Zazdroszczę udanych zakupów ! :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

  12. Z niecierpliwością czekam aż pokażesz co kupiłaś ;)

  13. Agiii says:

    Też byłam na zakupach ;)
    Świetny kok! ;)

  14. Dominika says:

    U mnie już stopniał :)
    Fajowy koczek .

  15. Tinaaa says:

    Takie koki są śliczne! *_*

  16. Też mam już dosyć śniegu;/

  17. audrey says:

    Lubię koczki są mega wygodne;) Tez czekam na stopnienie śniegu i mam nadzieję ,że stanie się to jak najszybciej;p

  18. Kaś ka. says:

    mam tak samo, chcę żeby w końcu nie było śniegu, było ciepło i sucho :)

    www.secret-kate.blogspot.com

  19. sasskia says:

    u mnie topnieje.;)

  20. a ja wolę rozpuszczone :D. Ojj tak niech topnieje już! No to czekam z niecierpliwością na twoje zakupy

  21. Miiikusia says:

    Śliczny kok *_*

    miiikusia.blogspot.com

  22. Karis says:

    ile dałaś za ten wypełniacz ;) ?

  23. Monica says:

    świetnie wyszedł Ci ten kok - naprawdę ! :)
    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

  24. świetny koczek <3 ja mam już za długie włosy i sama nie gaję rady ładnie go zrobić ;/
    bardzo fajny blog, z chęcią obserwuję ;)

  25. EAtB says:

    Ślicznie wyglądasz w takiej fryzurce- ale to już kiedyś pisałam :D Takie wypełniacze są bardzo pomocne ;) Natalia

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)