Nowe buty

Witam:) Dzisiejszy dzień w szkole minął mi bardzo szybko i przyjemnie.Miałam prawie same luźne lekcje,w tym apel walentynkowy ha ha xd Lepsze to niż lekcje :D

Dzisiaj jak wróciłam ze szkoły przyjechał kurier i przywiózł buty (taki mój prezent walentynkowy hah ),które zamówiłam ostatnio.Jak zobaczyłam je pierwszy raz wiedziałam od razu że będą moje,takie tradycyjne trampki średnio mi się podobają,a te są inne,takie oryginalne,co bardzo mi się podoba :)






I pyszny placek z okazji Walentynek :


Jutro już piątek,straszniee szybko mi ten tydzień zleciał .Do jutra ;*

Categories:

30 Responses so far.

  1. ależ obserwuję, nie wiem dlaczego nie widzisz :>

  2. sasskia says:

    te buciki są genialne.:) i kolor maja świetny.:)

  3. Super są te buciki. Bardzo mi się podobają :P
    http://islenna.blogspot.com/

  4. Bardzo ładny kolor ;) Śliczne są. Zapraszam w wolnym czasie :D

  5. Mi też szybko tydzień zleciał, bo ferie :) Fajne buty ;)
    Obserwuję.

  6. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

  7. świetne trampki! ;D

  8. Dominika says:

    super, cudne buty :)

  9. Goka KuBy says:

    Budy są świetne *.*
    Sama bym sobie chętnie takie sprawiła :P

  10. Karou says:

    Świetne buty ♥

  11. jadwigaa says:

    czadowe butki ;)

  12. Ankaa ♥ says:

    Super są te buty *.*

  13. Dominika says:

    śliczne buty ! <3
    Pozdrawiam

  14. Dagga says:

    Ale świetne <3

  15. Dagga says:

    Ale świetne <3

  16. pauuls says:

    Bardzo fajne buty z ćwiekami ;* Pozdrawiam ,liczyłaś na rewanż w obserowaniu Więc juz jestem i obserwuję :)

    pauuls.blogspot.com

  17. Klaudia says:

    oddaj mi te buty! ;)

  18. Genialne buty ! Uwielbiam ćwieki, jestem w nich po uszy zakochana.
    ~ Dziękuję za obserwację. ♥

  19. o jejku jaka ty mlodziutka jestes;) zazdroszcze ;) buciki fajniutkie , dzieki za odwiedziny i obs i wzajemnie :)

  20. I love your shoes <3

    www.destendenciosa.blogspot.com

  21. Sysia says:

    Obserwuję i liczę na rewanż !:) http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    Super blog :)) Śliczne bucikiii !:>

  22. Świetne te buty! ;)

  23. obserwuje już ;)
    Niesamowite butyy <333333 zakochałam się w nich !

  24. Modne szpikulce. Doda miała takie na paznokciach, widziałam w gazecie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Obserwujemy?

  25. Wspaniałe buty!
    szukałam takich :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)