Nowości c.d

Heej :) Nie wierzę że jeszcze tylko jutro i trzeba wrócić do szkoły ;< Strasznie szybko mi minął ten ostatni tydzień.Dzisiaj zrealizowałam jedno z moich postanowień na ferie,a mianowicie generalnie posprzątałam szafę,kilka godzin mi zajęło,ale było warto :D

Przygotowałam dla Was zdjęcia moich niedzielnych zakupów:) A od poniedziałku postaram się dodawać dużo outfit'ów,bo na ten tydzień nie mam żadnych kartkówek itp. więc będę miała czas :)



bluzka-Orsay


bluzka-Vero Moda


bluzka(taka sama jak do góry )-Vero Moda


sweterek-H&M


koszula-H&M


blezer-Orsay


baseballówka-H&M


A jutro pokażę jakie paznokcie sobie zrobiłam ostatnio albo mix kamerkowych zdjęć bo dawno takich nie było:) Do jutra ;*

PS.Po prawej stronie dodałam link do mojego instagram'a ,zapraszam :)

Categories:

20 Responses so far.

  1. Joanna S says:

    Zazdroszczę takich nowości:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

  2. Ładne wszystko ;D

  3. Ankaa ♥ says:

    Śliczne rzeczy :)
    Sweterek <3

  4. super zakupy! śliczna bluzka z Orsaya. ;D

  5. Leira says:

    ja także już obserwuję :)

  6. Natalia says:

    We wszystkim pięknie wyglądasz ;)

  7. oj muszę się wybrać na zakupy :) fajne ciuchy :D we wszystkim ci ładnie :)

  8. Udane zakupy :)
    Pozdrawiam, my już obserwujemy od dawna :)

  9. Świetne zakupy, we wszystkim ładnie wyglądasz.
    Zauroczyła mnie pierwsza tunika *.*
    A ja właśnie zaczęłam ferie! haha :D

  10. Pau laa says:

    Świetne zakupy ♥
    Mi najbardziej podoba się bluzka z Vero Moda , ale bardziej ta jasna . :)
    Czekam na kolejny post . ;)

    Obserwuję + liczę na to samo . :)
    Pozdrawiam !

    modowo-kolorowo.blogspot.com

    Ps. : Jesteś prześliczna i masz cudne włosy . :)

  11. Jagoda B. says:

    pięknie wyglądasz ! :)
    zalukaj.tv lub iitv.pl :)

  12. Niestety- wszystko co dobre, szybko się kończy...
    Świetne zakupy :)

  13. EAtB says:

    No to zaszalałaś :) Super ciuszki. Natalia.

  14. Kinga Pee says:

    Świetne :)
    Obserwuje ; D

  15. najbardziej podoba mi się sweterek z h&m :d

  16. Wiktoria says:

    widzę, że zakupy udanie :p
    Jesteś bardzo ładna:)
    `obserwuję.

  17. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)