Nowości

Hej,hej :) Niedawno wróciłam z Krotoszyna dopiero.Kupiłam sobie kilka rzeczy które pokażę na dole i upatrzyłam spodnie,które muszę kupić na wiosnę.Są w kolorze neonowym,a ja ogólnie z większości kolorowych spodni już powyrastałam ,także takie się przydadzą xd



Uwielbiam kolor tej marynarki <3



Spodobały mi się bardzo wzorki na tych spodniach :D


Wszystkie rzeczy kupione w sklepie Vila .
Postanowiłam że jednak wszystkich zakupów nie pokażę razem i te z niedzieli prawdopodobnie pojawią się jutro :) Uciekam się położyć,bo się kiepsko czuję,pa :*

Categories:

25 Responses so far.

  1. Ankaa ♥ says:

    Świetne rzeczy :)
    Boże jaka ty chuda jesteś :o

  2. Trioo. says:

    Śliczne ubrania, najbardziej podobają mi się spodnie :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

  3. Chudzinka !:p Ale marynarka świetna :)

  4. Magda says:

    Bardzo spodobały mi sie te spodnie. :)

  5. Fajne zakupy.
    Spodnie świetne! :D

  6. yux says:

    Ale chudziutka! Śliczne spodnie (:

  7. Fajne ciuszki :) Czyli zakupy udane.
    Pozdrawiam
    http://islenna.blogspot.com/

  8. sasskia says:

    bardzo fajne ciuszki.:)

  9. Safona says:

    Ale masz świetną, delikatną urodę i jesteś fajnie drobna!:)
    świetne spodnie:)

  10. EAtB says:

    Super spodnie, ale skoro masz takie ładne szczupłe, długie nogi, to się nie dziwie, że tak super wyglądają :D Natalia.

  11. Marynarka jest świetna!

  12. Świetny blog ;)

    Obserwuje ;D

  13. Ava says:

    Śliczne ubrania :) Miło mi, że podobają Ci się moje zdjęcia, pozdrawiam :)

  14. Balbala. says:

    Spodnie są świetne!

  15. śliczne spodnie + jakie nogi O.o *_______*

    Ps. Co do zmiany nazwy bloga,to po prostu musisz wejść w ustawienia i potem 'ustawienia wyszukiwania' , a potem takie coś jak 'Błędy i przekierowania' c: Mam nadzieję , że pomogłam :))

  16. wszystkie fotki sa ekstra! ;)
    A spodenki faktycznie fajne wzorki maja :)

    http://myzombielifee.blogspot.com/
    napisalas ze obserwujesz, jednak chyba cos niezałapało bo nie dodało cie do obserwatorów ;)

  17. Dorothy says:

    Już patrzę i się poprawię :)

  18. Jesteś śliczną dziewczyną! Dziękuję za obserwacje, ja również się dołączyłam do obserwowanych!:)

    kuferekczekolady.blogspot.com

  19. Ale piękna marynarka *.*

  20. śliczna jesteś! a nogi to masz po prostu mistrzowskie!

  21. Kate says:

    Piękna jesteś :) I te włosy :o

  22. Jesteś śliczna włosy też chce takie! Obserwujemy? http://cebulowy-swiat.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)