Outfit z marynarką

Hej:) Wczoraj nie pisałam bo się kiepsko czułam i znowu miałam stan podgorączkowy -.- Dzisiaj już jest lepiej,dlatego po południu wybrałam się na zdjęcia.Aktualnie siedzę i wybieram film do obejrzenia :) Słodycze już przyszykowane,tylko filmu brakuje :D

Dla Was outfit z moją nową marynarką,którą pokazywałam w poprzednim poście.Uwielbiam ją,można wiele  rzeczy do niej dopasować ,jest uniwersalna.Na pewno będzie często na blogu :)










bluzka-New Look
marynarka-Vila
spodnie-H&M
buty-http://deezee.pl/

Co sądzicie ?Mam nadzieję że podoba się Wam ;) Do jutra!:*

Categories:

29 Responses so far.

  1. świetnie wyglądasz! ;D

  2. BożeBożeBoże, uwielbiam Twoje nogi *.*

  3. EAtB says:

    Ale jesteś szczupła, jak modelka :D Pozdrawiam, Natalia.

  4. Pięknieeee ! :)

  5. czaki says:

    śliczna marynarka :)

  6. yux says:

    Piękne spodnie i buty <3

  7. Ta marynarka jest cudowna! Będe to podkreślać za każdym razem jak ją bedziesz miała na sobie

  8. Katy says:

    ale jesteś wysoka ! nogi do nieba :3
    obserwuję Cię. :)

  9. Bardzo ładna!
    Nie masz śniegu?! ja ledwo z ogródka wyszłam, zapraszam na blog są zdjęcia tej okropnej zimy :(
    kuferekczekolady.blogspot.com

  10. Panna P. says:

    Ale masz nooooogi ♥ obserwujemy? :))

  11. Kinia ♥ says:

    Śliczny zestaw! :* Piękna marynarka. Zdradzisz mi czemu zawdzięczasz tę piękną figurę?


    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

  12. ja również już ;)

  13. świetnie wyglądasz !
    mega stylizacja ♥

  14. Kate says:

    Super zestaw

  15. sasskia says:

    bardzo ładna ;)
    świetnie wyglądasz.:)

  16. monka says:

    śliczna jesteś :) nogi *.*
    strój też świetny !

  17. Moniczak says:

    Bardzo podoba mi się Twoja marynarka <3
    świetny blog, zapraszam Cię do siebie, może obserwujemy? ;)

  18. jadwigaa says:

    figura modelki ;)

  19. Świetny blog ! Ślicznie wyglądasz :D

    Obserwuje i liczę na to samo ♥

  20. ewa phix says:

    Ale z Ciebie chudzinka:) Pięknie wyglądasz:) marynarka świetna:)

  21. Łał ale nogi ! ; )
    Pięknie wyglądasz, a marynarka jest świetna ; >
    Z wielką chęcią również zaobserwuje ; p

  22. Kinia ♥ says:

    Wiesz.... dziwne... jednak ja cały czas byłam w twoich obserwatorach. U mnie jestem zalogowana.. Jeżeli możesz to napisz mi na moim blogu czy teraz jestem widoczna. Bo już sama nie wiem, kiedyś brakowało mi chyba wtyczki, ale teraz wchodzę i jestem w obserwatorach. przepraszam za zamieszanie i proszę o napisz mi bo może coś z moim kontem jest nie tak.
    Jeszcze raz bardzo mi przykro.. :(

    cytruskowa.blogspot.com

  23. Dagga says:

    Zazdroszczę figury ; )
    I podoba mi się ten zestawik.

  24. Podoba mi się strój i zdjęcia są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam
    http://islenna.blogspot.com/

  25. outfit mi się jak najbardziej podoba
    + za spodnie
    :))

  26. Leira says:

    Zajebista stylówa *.*
    Obserwujemy ?

  27. Bryzejda says:

    Wyglądasz super!:) A Twoje nogi powalają:)

  28. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)