Outfit

Hej :) Przed chwilą wróciłam dopiero do domu.Wszystko co kupiłam postaram się pokazać w tym tygodniu,myślę że zrobię jeden ogólny post z zakupami dzisiejszymi i tymi które będą we wtorek,bo jakbym miała wszystko osobno pokazywać to by to było na kilkanaście postów.

Dla Was mam outfit,zdjęcia robione na szybko ,przed wyjazdem na urodziny :)







bluzka-nn
kamizelka-allegro
naszyjnik-allegro
spódniczka-H&M
zakolanówki-Primark
buty-http://www.czasnabuty.pl/

Jutro nie wiem czy będzie notka bo jadę do Wielunia,a to trochę jest od miejsca gdzie mieszkam.Możliwe że pojawi się post ale późnym wieczorem :) Pa ;*

Categories:

12 Responses so far.

  1. Śliczna spódniczka! *____________*

  2. śliczna jesteś :) taka pogoda? dzisiaj? u mnie pada śnieg :D

  3. EAtB says:

    Mi też spódniczka się bardzo podoba :D Ile masz wzrostu? Bo wydajesz się być wysoka :) Natalia.

  4. yux says:

    Piekna spodniczka! Obserwuje. Buziaki (:

  5. świetnie wyglądasz! piękna spódniczka. ;D

  6. Pięknie wyglądasz!:)

  7. Podoba mi się ten outfit. Spódnica jest świetna! :)

  8. sasskia says:

    śliczna jesteś.:)

  9. fajnie wyglądasz ale mi zimno na Twój widok:)

  10. outfit bardzo ciekawy :) podoba mi się :D Poza tym masz bardzo ładne zdjęcie na nagłówku bloga :)

  11. Aiko says:

    Ciekawy outfit. Bardzo ładna spódniczka :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)