Outfit

Hej :) Dzisiejszy dzień minął nawet okey.Myślałam że powrót do szkoły będzie gorszy,ale okazał się bardzo dobry bo dostałam dwie 5 ze sprawdzianów.Także półrocze zaczęło się dobrze,oby tak dalej :)

Tak jak wczoraj pisałam dzisiaj outfit ;) Paznokcie pokażę w następnej notce,bo jeszcze nie zgrałam ;P












bluzka-nn
kurtka-Bershka
spodnie-Cubus
buty-Street Shoes

Uciekam,bo niedługo mam korepetycje ,pa :*

Categories:

30 Responses so far.

  1. Martyś says:

    bardzo ładna stylizacja, podobają mi się buty! :) A co do odżywki to na pewno wypróbuję jakoś z Syoss'a :)

  2. świetne zdjęcia. Ładna stylizacja ♥
    Zapraszam do mnie, liczę na koma <3

  3. Ewelina says:

    dziękuję, ja również obserwuję i będę zaglądała tu częściej :)

  4. świetne buty i kurtka ;)

  5. swietne buty♥
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

  6. gratuluję tych dwóch 5 ze sprawdzianów :)
    Świetny kolor spodni :)

  7. wizaz21 says:

    nie dosc ze ladna to jeszcze fajnie ubrana i zdolna - mowie tu o wzorku na paznokciach!
    obserwuje

  8. świetny zestaw! fantastyczna ta kurteczka. ;D

  9. Wiktoria says:

    świetna kurtka i buty ! :>

  10. świetny look ,kurtka boska:)

  11. sasskia says:

    świetnie wyglądasz.:)

  12. audrey says:

    Gartuluję piąteczek i oddawaj kurtke;p Świetna jest;)

  13. ania says:

    jej, ales ty sliczna! i jaka wysoka i zgrabna <3 zazdroszcze wlosow, naturalny kolor??
    oczywiscie dodaje rowniez do obserwowanych.

  14. Trioo. says:

    Śliczny zestaw i zdjęcia ;)

    http://girls-trio.blogspot.com/

  15. ewa phix says:

    Świetną masz tą kurteczke:)

  16. redsun says:

    świetne spodnie ;))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

  17. Pięknie wyglądasz:) Świetne spodnie.
    Pozdrawiam
    http://islenna.blogspot.com

  18. Ankaa ♥ says:

    Spodnie <3
    Fajny strój :)

  19. Hanuśś says:

    hej. nie chciałabym być jedną z głównych bohaterek mojego opowiadania?? Wystarczy zgłosić się w kom. Każdy może się zgłosić:)
    http://miss-hanuss.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

  20. EAtB says:

    Ślicznie wyglądasz :) Natalia.

  21. Bardzo wiosenna stylizacja, w której wygladasz naprawde fajnie. Gratuluje piatek :)

  22. Dagga says:

    Ale świetnie ; )

  23. Mam bardzo podobną kurtkę. ;)

  24. Monica says:

    świetnie wyglądasz! zwłaszcza bardzo podoba mi się kurtka i biker boots, marzę o takich. ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Merg, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

  25. Super wyglądasz :)

  26. Roksana says:

    Świetny zestaw :)

  27. miec te lata i ta firugke co ty :) swietnie wygladasz :) pozdrawiam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)