Outfit:)

Hej:) No i mamy już środę,ten tydzień zlatuje mi niezwykle szybko ;o Prawie codziennie mam naukę,dzisiaj całe popołudnie spędziłam z chemią-.- A przyszły tydzień i jeszcze następny zapowiada się jeszcze gorzej.Mamy tyle zapowiadanych sprawdzianów,kartkówek że to jest masakra!:/ Dobra koniec o szkole,dzisiaj mam dla Was outfit jeszcze z tamtego tygodnia.






bluzka-H&M
sweterek-nn
spodnie-Tally Weijl
buty-Street Shoes

A teraz idę powtórzyć na chemię i przepisać pracę na polski;) Potem biorę się za czytanie książki,jak skończę postaram się o niej napisać więcej bo jest to książka o fotografii.Pa;*

Categories:

28 Responses so far.

  1. szybko zleci do wakacji więc zagryź zęby i dasz radę! świetnie wygladasz i buty masz cudowne

  2. Świetna bluzeczka :)

  3. nie lubie chemi .
    Ładnie wyglądasz ;d

  4. Ślicznie wyglądasz :) Też dzisiaj siedziałam z chemią... koszmar.

  5. świetny outfit! :D

  6. Eliza De. says:

    Prosta, ładna stylizacja, idealna na co dzień! :)

    Pozdrawiam i od dzisiaj jestem stałym bywalcem!

  7. Dominika says:

    powodzenia, super :)

  8. bluzka ma fajny kolor ;) ogólnie stylizacja jest świetna ;D

  9. Kinga says:

    Świetny outfit.
    Pozdrawiam.;)

  10. sasskia says:

    piekny kolor bluzki.;)

  11. andzia says:

    dziękuję za odwiedziny:)
    Fajny blog.
    Pozdrawiam

  12. Jull says:

    Jesteś taka śliczna i chudziutka <3 wyślij zdjęcia do agencji modelek mówie ci ! Obserwuję :)

  13. Dorothy says:

    Ha ha;) Już druga osoba mnie dzisiaj do tego namawia;D

  14. Tinaaa says:

    Bardzo ładnie. :P
    Modelka jak nic. *_*

  15. Świetne buciki :)

  16. Ale masz piękne włosy. Ślicznie wyglądasz.
    pozdrawiam i obserwuję ;)

  17. EAtB says:

    Jeej, jak ty się musisz poświęcać, żeby zrobić zdjęcia na takim mrozie :D Śliczny strój :) i powodzenia na sprawdzianach!

  18. fleurr says:

    Jak ja się cieszę, że czasy szkolne mam już za sobą :) Teraz kończę studia i zajęcia mam tylko we wtorki :D Więc cieszę się ogromnie! :D

  19. Martaa :3 says:

    piękne zdjęcia :>

  20. Długie nogi *.*
    Ile masz wzrostu?

  21. Martyś says:

    ślicznie wygladasz :*

  22. sue says:

    ale chudziutkaa*_*

  23. Kaś ka. says:

    piękne zdj!

    secret-kate.blogspot.com

  24. Fajne zdjecia ! :)
    http://i-love-my-lifeee.blogspot.com/

  25. Bryzejda says:

    Bardzo bardzo ładnie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)