Paznokcie/mini outfit

Hej :) Miałam się odezwać wczoraj,ale zaczęła się szkoła i już nie mam tyle czasu.Tym bardziej że w tym półroczu mam zamiar się jeszcze więcej uczyć,jak na razie zaczęło się bardzo dobrze,dzisiaj wpadła 5 z odpowiedzi z języka polskiego  :)

Tak jak pisałam pokaże Wam jakie paznokcie zrobiłam w niedzielę :




I mini stylizacja,takie na szybko zdjęcia robione w domu,bo na dworze znowu jest zimno i śnieg ;< A było takie pięknie bez śniegu !



sweterek-Vila
golf-nn
spodnie-Tally Weijl

A teraz biorę się za oglądanie nowego odcinka serialu ,który ostatnio zaczęłam oglądać :)


I moje ulubione niemieckie słodycze,ogólnie najlepsze jakie jadłam.Niedługo zrobię jakiś post o słodyczach bo znowu miałam wczoraj dostawę,między innymi to dostałam a już nic nie ma dzisiaj ;< Za dobre i pochłaniam w 5 sekund haha xd


A jutro postaram się dodać zdjęcia butów jakie zamówiłam sobie wczoraj.Dostałam wiadomość że dostarczenie przewidziane jest na jutro,także już się nie mogę doczekać!Do jutra ;*



19 Responses so far.

  1. ale śliczne pazurki. ;D

  2. Bárbara says:

    I loved the nail art! Amazing! And you are so pretty! :)
    Xoxo

  3. śliczne paznokcie. :)

  4. Martyś says:

    ale piękne paznokietki :*

  5. Fajne paznokcie ;))) ! Pozdrawiam

    Zapraszam do siebie ♥

  6. fajne i delikatne! podobają mi się:)

  7. No bardzo fajne paznokcie. :) Łoł i masz świetną figurę! strasznie podobają mi się twoje nogi, też chcę takie. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  8. Karou says:

    Śliczne paznokcie :)

  9. słodkie pazurki! :>
    +obserwuję.

  10. Śliczne paznokietki:)

  11. Ankaa ♥ says:

    Śliczne paznokcie :)

  12. Kinga says:

    Świetne paznokcie. *.*

    Zapraszam, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. :3

  13. Piękne paznokcie *.*
    Dla mnie też ten semestr jest ważny pod względem ocen ; >
    Pozdrawiam ; p

  14. ale śliczny wzór na paznokciach! *_____*

  15. EAtB says:

    Super paznokcie! Natalia

  16. AnnneXx says:

    paznokcie<3
    jesteś bardzo naturalna<3.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)