Piąteczek/Zwierzaki

Hej:) Niedawno wróciłam do domu i mam chwilę żeby napisać.Gdy wróciłam ze szkoły pojechałam do Milicza .Byłam na krótkim spacerze ,ale szybko wróciłam do ciepłego bo strasznie zimno.A tam graliśmy na psp w fife 13.Pierwszy raz grałam i na początku prawie cały czas przegrywałam,dopiero pod koniec udało mi się raz wygrać ha ha xd

Dzisiaj zdjęcia moich zwierzaków+słiti zdjęcia z Kiką hah :D









 Przed chwilą zamówiłam kilka rzeczy na allegro.Nie mogę się doczekać aż przyjdą:D Uciekam,bo jestem zmęczona.Pa :*

Categories: ,

31 Responses so far.

  1. MaryŚś says:

    Ja mam ostatnie dni odpoczynku :(.

  2. Kinga says:

    Śliczne zwierzaczki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)
    www.niezwykle-zycie.blogspot.com

  3. Ale świetne zwierzaczki <3
    Też mam kota :D !

    Zapraszam na nowy w miare ciekawy post :)
    http://nikusia1702.blogspot.com/

  4. jakie śliczne! ja też mam kota. ;D

  5. Karou says:

    Jakie urocze zwierzaczki *.*

  6. fleurr says:

    Ale słodkie! Chciałabym mieć kiedyś kota, czy psa :)

  7. Carrie D says:

    Jakie śliczne. :)
    Chcę właśnie takiego pieska. <3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

  8. Wiktoria says:

    ale słodkie zwierzaczki :D
    ja mam czarnego kota :P

  9. ale śliczne zwierzaki :))

  10. Fajne zwierzaki, a kociak najlepszy. :P

  11. co za sweet zwierzaki ;)

  12. co takie go zamówiłaś, jeśli można wiedzieć ? ;)
    jak coś to proszę odpisz na moim blogu bo zapewne zapomnę, jak to ja, tutaj wejść zobaczyć odpowiedź :D
    miłego weekendu!
    kuferekczekolady.blogspot.com

  13. Miiikusia says:

    o jacie. ! <3
    jakie słodkie zwierzaczki :)
    jak ja uwielbiam kotki i pieski. :)

    miiikusia.blogspot.com --> zapraszam

  14. Kamila Z says:

    jaki słodkie zwierzaczki :*

  15. sue says:

    jaki słodki zwierzyniec :D

  16. EAtB says:

    Ale twój kotek ma słodką plamkę na pyszczku. Wygląda jakby przed chwilą jadł czekoladę :D heheheh. Natalia

  17. sasskia says:

    widzę że Twój kiciuś taki czysty jak mój.:) ;P

  18. a ja mam dwa yorki <3
    Kocham te psiaki :)
    http://northflower.blogspot.com/

  19. Super zwierzaczki :P

  20. Jakie urocze kotki :3 + zapraszam na CANDY do wygrania sówka :)

  21. To czemu się nie pochwaliłaś co zamówiłaś ;))? Słodkie zwierzaki! A co do fify na psp... Sama to przeżywałam haha XD.
    http://naffowo.blogspot.com

  22. jaaaki słodziak!! :)

  23. kociaka masz słodkiego <2

  24. Aria says:

    jakie słodziaki *.*

    Całusy, Aria ♥

  25. Evil says:

    Ale słodkie zwierzaczki *.*

    Pozdrawiam :D

  26. Ewelina says:

    Ale masz słodkie zwierzaczki :) dziękuję za odwiedziny, z przyjemnością obserwuje :) pozdrawiam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)