Pomysły na paznokcie

Hej :) Dzisiaj post tematyczny,a mianowicie pomysły na paznokcie.Niektóre zdjęcia już tu były,niektóre nie ,więc postanowiłam zebrać wszystkie i pokazać. Te gdzie mam długie paznokcie pochodzą z wakacji ,ponieważ jakoś w październiku zaczęły mi się strasznie rozdwajać ,łamać i wiecznie miałam krótkie.Ostatnio postanowiłam coś z tym zrobić i używam odżywki eveline 8w1.Oto efekty

przed:


Mam zamiar jeszcze bardziej je zapuścić,paznokcie są silne i jeszcze ani jeden mi się nie złamał,także tak jest teraz:






Niestety paznokcie z brokatem utrzymują się bardzo krótko :(


Myślę że to nie są jakieś trudne do zrobienia paznokcie,wystarczą jakieś naklejki,brokaty itp. i można stworzyć coś ciekawego :) Ja muszę jeszcze dokupić ,kurcze nie wiem jak to się nazywa "fachowo" ale taki patyczek do ozdabiania i wtedy coś jeszcze pokombinuję i pokażę :) Pa ;*

Categories:

17 Responses so far.

  1. ale fajne te w paseczki! ;D

  2. Lina says:

    Miętowo-różowe najlepsze ;)

  3. Miętowo- różowe piekne ;) Jakie to lakiery? ;)

  4. Trioo. says:

    Świetne paznokcie *.*

    http://girls-trio.blogspot.com/

  5. Miiikusia says:

    ` miętowo-różowe ;*

    miiikusia.blogspot.com

  6. Wszystkie bardzo fajne :) Też lubie malowac paznokcie, ale nie w prawej ręce :D

  7. Aiko says:

    Śliczne paznokcie, szczególnie te miętowo-różowe :)

  8. Super teraz wyglądają :)

  9. Weronika says:

    :) dziękuuuujujujuję za miły komentarzyk u mnie!!!!!
    świetny post również i śliczne zdjęcia

    Pozdraaaawiam :))))))

    http://demordie.blogspot.com/

  10. Rzeczywiście widać poprawę.Ja także wolę dłuższe paznokcie, a na nich najlepiej jakiś delikatny kolor.
    Urocze kolory, bardzo podoba mi się ten 3 od dołu.
    Pozdrawiam gorąco :)

  11. Pats says:

    niesamowite. Ja swoje "zjadam" ;D

  12. Dominika says:

    wszystkie ślicznie :)

  13. Świetne te Twoje propozycje:)

  14. ja się przymierzam do zakupu tej odżywki bo moje znajome polecają;) mi się najbardziej podobają różowo miętowe;)

  15. Asia says:

    próbowałam już namówić, ale pan w sklepie tak ich przekonał, że powiedzieli, że wystarczy mi ta gorsza... widziałam zarówno okropne i piękne zdjęcia z jednej i drugiej lustrzanki i nie widziałam różnicy, ale mam nadzieję, że będzie dobra :)
    świetne paznokcie ;)

  16. A u mnie brokat na paznokciach utrzymuje się nawet do tygodnia, a zwykły lakier jakieś 3 dni, więc jak gdzieś wyjeżdżam to przynajmniej na końcówki daję brokat ;)

  17. EAtB says:

    Hmmm, musisz tylko uważać, żeby nie stosować tej odżywki za długo. Ja stosowałam ok. 2 tygodnie i było wszystko ok, ale moja koleżanka stosowała za długo, zrobiły się nieestetyczne i zaczęły się łamać. A stylizacje paznokci super! Pozdrawiam, Natalia.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)