Słodycze

Hej ;) Jestem tu tylko na chwilkę,bo nie mam zbytnio czasu.Z rana byłam w Miliczu,potem przyjechała ciocia z kuzynką  i zostają na noc.Za chwilę schodzę do nich na dół,bo właśnie skończyłam czytać książkę.Może coś o niej napiszę :)

Dzisiaj mama przywiozła mi słodycze a mianowicie,takie rzeczy ,które w Polsce można rzadko spotkać.Oto jedna z nich:


uwielbiam te paluszki <3

W końcu dostałam od rodziców zestaw do fondue ! Jestem taka objedzona bo przed chwilą już jadłam ;DD


Ostatnio dostałam od Marty podkład,jest bardzo fajny, ostatnio jego właśnie używam i jestem zadowolona :)



Jakieś moje dzisiejsze :





I na koniec Kiki :


Jutro na zakupy do Wrocławia,a w tygodniu do Krotoszyna -podoba mi się to :D 
Możliwe że jutro dodam jakiś outfit bo jedziemy po południu na urodziny moich rodziców chrześnicy i planuję wziąć aparat ;) Schodzę na dół,także pa pa :*

Categories: , ,

13 Responses so far.

  1. Super zdjecia, jesteś śliczna ;) Jaki fajny kotek też!

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

  2. czy to są paluszki w czekoladzie??

  3. No cześć :) Zostaw mi trochę tych czekoladowych paluszków.
    A tak ogólnie to ciekawe zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie: http://1000polska.blogspot.com/ :D

  4. Fajne zdjęcia. Ouł przesłodka kicia *.*
    fajny masz sweterek!

  5. pyszne paluszki, uwielbiam ♥

  6. monka says:

    też bym to zjadła ;p

    słodka kicia:)

  7. yux says:

    Ten kociak jest słodki. Paluszki chętnie bym zjadła <3

  8. sasskia says:

    ale jesteś śliczna.:) kochany kotek.:)
    Obserwuję.:)

  9. EAtB says:

    Skąd te paluszki? Wyglądają bardzo smacznie :D A kociak przesłodki! Pozdrawiam, Natalia.

  10. Kotki są takie słodkie <3 Ty też ślicznie wyglądasz :)

  11. Jakie super paluszki ; o Ta 2 rzecz też :D Śliczna jesteś ;* I ten kotek ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

  12. świetne zdjęcia! prześliczny kociak. ;D

  13. Ja dostałam w październiku na urodziny fondue :)
    Piękny sweter :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)