Weekend :D

Cześć :) W końcu mamy weekend.Chociaż tak jak pisałam i tak szybko mi minął ten tydzień. Dzisiejsze lekcje straaasznie mi się dłużyły,chociaż i tak było śmiesznie,z Martą zawsze jest ha ha <3

Mam dla Was jakieś zdjęcia ,chyba z środy,a teraz uciekam oglądać jakiś film ;)





Jutro nie wiem czy coś napiszę,bo wybieram się na urodziny do kolegi;) Znając mnie po urodzinach nie będzie mi się chciało,a przed się nie wyrobię,no ale zobaczymy :D Miłego weekendu :*

Categories: ,

39 Responses so far.

  1. Karis says:

    już dawno obserwuję ;p ;)))
    -ładna bluza :) !

  2. fajne zdjęcia :) życzę udanej zabawy na urodzinach :D

  3. Udanej zabawy życzę :)

  4. Zdjęcia super - takie naturalne ; )! Życzę udanych urodzin ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam na http://you-would-be-better.blogspot.com.
    Juliet.

  5. audrey says:

    Jesteś bardzo ładniutka;)

  6. fajne zdjęcia! miłej zabawy Ci życzę. ;D

  7. tajne zdjęcia, miłej zabawy na urodzinkach xd

  8. 3 zdjęcie świetne! :3
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  9. u mnie na lekcjach też zawsze śmiesznie :))

  10. śłiczna jesteś!

  11. udanej imprezy urodzinowej ;)

  12. Udanej zabawy !;)
    Fajną masz bluzę ;D

  13. Sylove says:

    Udanej imprezki !:)) Fajny T-shirt'cik :D

    Obserwuję i liczę na rewanż !:))

    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

  14. Julka . says:

    jej, śliczny masz uśmiech ! ;)

  15. Udanej imprezy ! :)

  16. EAtB says:

    Super zdjęcie. Baw się dobrze :) Natalia

  17. Dominika says:

    Ślicznie wyglądasz :)

  18. CZAKI says:

    chyba mam gdzieś w szafie podobną bejsbolówkę :)

  19. Dziękuje, bardzo się cieszę z tego powodu. :)

    Baw się dobrze! :*

  20. Pats says:

    jaka ty jesteś ładna;)

    Zapraszam do siebie.

  21. Kinga says:

    Świetne zdjęcia! Udanej imprezy! :)

  22. Kinga says:

    A. No i również obserwuję! :)

  23. ewa phix says:

    Bardzo fajna bluza:)

  24. Anita says:

    Świetnie wyglądasz :)
    Udanej zabawy :*
    Zapraszam.

  25. Ankaa ♥ says:

    Fajne zdjęcia :)

  26. To pierwsze zdjęcie najlepsze! ;)

  27. ładne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie na świeżutki post :)

    pozdrawiam - black-olivves.blogspot.com :D

  28. A. says:

    śliczna jesteś :)

    Również obserwuje ;)
    Całusy, Aria ♥

  29. Dziękuję za odwiedziny!
    Śliczna jesteś :)
    również obserwuję, pozdrawiam :)

  30. Ilona. says:

    Ale ty ładna jesteś *.*
    Obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  31. Jesteś Piękna :D

    Super blog.:D Zapraszam do mnie * Obserwujemy.? ♥

  32. śliczne zdjecia, rowniez obserwuje <3 northflower.blogspot.com

  33. świetna bejsbolówka :) śliczna jesteś ^^
    obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogpsot.com

  34. Patrycja says:

    Jesteś śliczna i masz cudowne włosy <3
    Blog jest ciekawy i ty piszesz fajnie, więc także dodaje do obserwatorów ;)
    Dziękuję za miły komentarz ;)

  35. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Prześliczna bejsbolówka!

  36. ale jesteś ładna i taka naturalna :))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)